wtorek, 4 czerwca 2013

Denko - maj 2013

Witajcie!

Aj wczoraj chciałam dodać Denko ale nie miałam jak. Nie dość że jak zasiadłam w pracy do biurka o 7:30 to odeszłam dopiero o 15:45 i jeszcze żeby wszystkiego było mało to autobus mi zwiał. Ale moje szczęście jest takie że w poniedziałki mój kumpel z pracy jeździ do centrum miasta to się z nim zabrałam i byłam w domu tak jakbym jechała autobusem. Po prostu resztę drogi przeszłąm pieszo. Ale dzisiaj nima i biorę rower :)

A teraz Denko z maja:





1. AVON żel pod prysznic dla mężczyzn (a kto tak powiedział, ja uwielbiam ten zapach) XTREME - Senses cena ok 10zł - mam już kolejną sztukę z tym że o zapachu AMAZON
2. AVON żel pod prysznic SPIRIT - akurat jego używałam w pracy do oczyszczania rąk - cena ok 6zł - już jest niedostępny mam inny w zanadrzu CITRUS BURST (piękny zapach)
3. ISANA kremowy żel do ciała aloes i jogurt - rewelacji z nim nie ma ale i tak lubię z tej formy żele i oczywiście mam kolejne i to nie jeden cena ok 3zł
4. BARWA Frutto Fresco żel pod prysznic pomarańcza + guarana - recenzja już była mam kolejny zapach żurawinowy ale czeka na swoją kolej jego cena ok 3zł
5. APART mydło w płynie kremowe olive i buriti - taki przeciętniak kupione w jakiejś promocji za 2,49zł - mam już inne z Luksji



6. Synergen żel do mycia twarzy dla skóry wrażliwej - recenzja już była mam inny żel z tej serii - mi osobiście szkody nie zrobił i przypuszczam że kiedyś go jeszcze kupię kosztował coś pomiędzy
6 - 7zł.
7. Naturals żel do pielęgnacji okolic oczu Owoc Granatu - mam już inny, recenzja była,  ten nie był zły ale tej wersji już nie kupię kosztował coś ok 7 -8 zł
8. NIVEA SOFT krem intensywnie nawilżający - służy mi po prostu do nawilżania twarzy, dłoni i stóp, taki uniwersalny jest, recenzja była, ja zapłaciłam za niego w jakiejś promocji 8zł za sztukę
9. AVON Naturals żel tonik do oczyszczania twarzy, mam już inny z tej firmy żel, recenzja była, kosztował ok 7zł




10. AVON odżywka dodająca objętości - dla mnie bubel nie kupię ponownie, recenzja była, nie kosztowała dużo bo ok 6zł
11. Malwa szampon do włosów z czarną rzepą, na razie go nie mam ale co jakiś czas gości u mnie w łazience, recenzja już była, kosztuje coś ok 3- 4zł

12. Lirene balsam antycellulitowy, fajny jest, recenzja była, właśnie jestem w trakcie kolejnej sztuki, kosztował 7,50zł
13. AVON, Naturals balsam do ciała Truskawka i Guawa - dla mnie tragedia, na pewno już nie kupię tej wersji zapachowej, recenzja tego produktu była, koszt ok 8zł

14. Magnez z witaminą B6 - mam już kolejne opakowanie
15. Blen-a-med pasta do zębów odświeżająco - wybielająca, dla mnie przeciętniak, teraz używam z COLGATE i różnicy nie widzę
16. AVON spray do stóp odświeżający, bardzo lubię od nich spraye, recenzja już była, mam kolejną sztukę ale o innym zapachu, koszt ok 7zł
17. AVON, Naturals krem do rąk Truskawka i Guawa jak balsamu nie zdzierżyłam tak krem polubiłam, mam kolejną sztukę która czeka w kolejności, recenzja była, kosztował coś ok 5zł
18. Ej tam teraz szczoteczka do zębów COLGATE, zawszer za długo używam szczoteczek bo zapominam kiedy wzięłąm nową, dlatego jest tutaj :), a mam już kolejną z COLGATE zamienniczkę (żeby nie było) :P
19. Frotta, odświeżające chusteczki z Lidla mentolowe, fajne są a kosztuje 25 sztuk ok 1zł
20. Gąbka z masażerem z Biedronki, zrobiłam ostatnio zapas ale tam chyba są najtańsze i bardzo dobre, kosztuje ok 0,85zł
21. Lecytyna sojowa - mam już kolejne opakowanie (razem z magnezem poprawia moją kondycję umysłową bo w papierkowej pracy idzie czasami jobla dostać) faktycznie uważam że koszt nie jest duży a warto - ja z chopem moim konsumuję :P

Ufff to wszystko!
Teraz idę porobić przelewy, ubrać się i rower odpalam i jadę do pracy :P
Pozdrawiam Was serdecznie i miłego dnia w pracy życzę (jeśli to możliwe).

A Wy może miałyście coś z tych kosmetyków?
Co sądzicie?

Pozdrawiam Was serdecznie i miłego dnia w pracy życzę (jeśli to możliwe).
Aga!!!















6 komentarzy:

  1. spore denko gratuluje zużyć :-)
    poluję na ten żel Brwy, ale u mnie nie do zdobycia niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go widziałam do tej pory tylko w Auchanie. Ale jak zobaczę go w innym sklepie to Ci napisze gdzie :P A dzięki staram się wykańczać wszystko to co stoi pozaczynane.

      Usuń
  2. Lubię aloesowy żel Isany i Spirit Avonu,oraz krem Nivea Soft-używałam go kilka lat temu,chyba zakupię małe pudełko dla przypomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z Isany mi bardziej przypadł do gustu zapach kokosa a teraz jeszcze mleko i mód, a krem nivea zawsze o tej porze stosuje bardziej matujące kremy ale jest po prostu za zimno a jego lubię za wszystko:)

      Usuń
  3. W sumie nic nie znam poza pastą do zębów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie Blend-a-med i Colgate to chyba najpopularniejsze pasty do zębów :)

      Usuń