wtorek, 11 czerwca 2013

Przypomnienie o rozdaniu :)

Hello!

Dla tych co jeszcze nie widzieli a mają może chęć to dzisiaj u mnie kończy się rozdanie 1 kosmetyków. Zostaje ono zakończone z taką ilością osób jaka w nim wzięła udział :)





Zdradzę Wam tylko że te osoby, które brały aktywnie udział w blogu, zostawiały komentarze dostaną dodatkowe losy.

Zgłaszać się można do 23:59 dnia dzisiejszego.

Wyniki powinnam ogłosić jutro :) I po ich ogłoszeniu czekam max 3 dni na adres do wysyłki,a później losuję inną osobę :)

A Wam też tak się nie chce iść dzisiaj do pracy. Taka pogoda nie sprzyja moim stawom.

A od dzisiaj zamierzam zacząć ćwiczyć te rozpropagowane przez Was przysiady a później pewni dokoptuję do tego brzuszki. Ciekawe jak mi pójdzie :) czy dotrwam do końca :P




Oczywiście zdjęcie dodałam od której z dziewczyn tylko ciężko mi powiedzieć której.

Pozdrawiam!
Aga

9 komentarzy:

  1. Ja w przysiady się nie bawię, nie dałabym rady :P Ale dzielnie ćwiczę z Mel B :) Choć ostatnio rzadziej... Ale się poprawię ;D Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm mi lekarz przysiady pozwala robić no i brzuszki a tak ogólnie to praktycznie żadnych ćwiczeń nie mogę robić:) Ale za to codziennie jeżdżę na rowerze do pracy i z powrotem :)

      Usuń
  2. Szkoda, że jestem tak niesystematyczna. Chyba nie dałabym rady robić tych brzuszków, ale może spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbowac a systematyczności nabierzesz w trakcie

      Usuń
  3. Ja jestem za leniwa na wszelkie ćwiczenia.. ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam że jak kiedyś cwiczyłam regularnie ok roku czasu to waga ładnie mi się trzymała a teraz niestety tryb pracy siedzącej :)

      Usuń
  4. Kurcze to zdjęcie główne mnie rozczula :D jakie słodkie :)
    A co do ćwiczeń, to ja właśnie jestem na 8 dniu przysiadów :D O dziwo systematycznie daję radę :)
    powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam się zabierac odpoczęłam po pracy i zobaczymy czy przetrwam :)

      Usuń
  5. Ja kiedyś rozpoczęłam stosowanie skrzypu polnego i zrezygnowałam po tygodniu- dostałam takiego kołatania serca, że nie mogłam spać w nocy. Jeśli chodzi o tabletki idealne i bezapelacyjnie najlepsze na wypadanie i wzrost włosów są ANEV (Loreal) dostępne w aptece- masz moją gwarancję:)

    OdpowiedzUsuń