niedziela, 9 czerwca 2013

ALL ABOUT BEAUTY - zmywacz do paznokci - nail polish remover - od TESCO!

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym wam co nieco powiedziec o zmywaczu do paznokci zakupionym w TESCO - All About Beauty. Jakaś przypuszczam marka tego marketu.

Tak wygląda ten zmywacz:

Zmywacz radzi sobie bardzo dobrze z każdym lakierem. Ja z reguły paznokcie maluję tylko lakierami ciemnymi bądź różnymi odcieniami czerwieni. Rzadko sięgam po pastelowe kolorki bądź perłowe (ale nie powiem także zdarza mi się to). Faktem jest że śmierdzi niemiłosiernie ale oprócz zmywacza z Biedronki te starej wersji 200ml wszystkie zmywacze raczej niezbyt ładnie pachnę. Jest on naprawdę wydajny. Wysusza troszkę płytkę paznokcia ale mi to akurat nie przeszkadza.

Co pisz o nim producent oraz skład:
Skład jak skład. Akurat przy zmywaczach mnie on średnio interesuje. Mają po prostu zmywac dobrze lakier z paznokci. A jeszcze przy cenie 3,99zł to już w ogóle nie mam zamiaru się jego czepiac.
Lubię też zmywacz do paznokci z ISANy ale kupuję go tylko jak jest w promocji. Te z pompkami do tej pory mnie niestety nie przekonały.

A teraz muszę się wziąśc za testowanie balsamów do ciała bo mam bardzo duże ich zapasy. A to co dojdę do wniosku że nie uda mi się wykorzystac pójdzie w świat :)

Wczorajszy grill mogę powiedziec że był udany. Oj nażarłam się różnego rodzaju jadła świetnie przypieczonego (czasami wręcz zwęglonego). Popiło się to wszystko piwkiem i było OK. A po powrocie do domu LOL - owałam i wysączyłam jeszcze jednego browara. Odpoczęłam troszkę a jutro do pracy :P
A dzisiaj odwiedziłam kotki na działce i zbierałam pokrzywę, mlecz i inne zielsko na suszki dla moich szynszyli i koszatniczek.

A Wam jak minął weekend?
Miałyście może ten zmywacz?

Pozdrawiam!
Aga

6 komentarzy:

  1. Grill nie może być nieudany :P Ja lubię szczególnie CZARNE kiełbaski ;D No może nie aż tak, ale musi być mocno spieczone ;) A zmywacz to mam od lat Isanę, niby wysusza, ale daje sobie radę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie lubię przepłacac za niektóre kosmetyki :)

      Usuń
  2. też bardzo lubię zmywacz Isany, ale odkąd użyłam bezacetonowych płatków Sensique to ich używam, podobno wycofali, zdążyłam zrobić zapas i póki co nie muszę nowych szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś czytałam o tych płatkach że są bardzo dobre :)

      Usuń
  3. Mi weekend minął bardzo męcząco, same egzaminy na studiach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z chęcią bym się cofnęła w czasie i z miesiąc na studiach posiedziała całkiem inne życie, zdecydowanie ciekawiej było :)

      Usuń