sobota, 8 czerwca 2013

AVON - Chłodzący spray do stóp "Wiśniowa świeżość"

Witajcie!

Dzisiaj chcę Wam opowiedziec co nieco o - Chłodzącym sprayu do stóp "Wiśniowa świeżośc".

A wygląda on tak:

Czytałam przeróżne kontrowersyjne opinie na jego temat. A ja będę go broniła. Chłodzi na prawdę na dośc długi czas. I ja wyczuwam w nim tą obiecaną wiśnię. Spray jest wydajny. Dzięki niemu stopy mi się mniej pocą i nie mają nieprzyjemnego zapachu.

Co obiecuje producent:

SPOSÓB UŻYCIA: Spryskac stopy. Pozostawoc do wyschnięcia.
UWAGA: produkt łatwopalny. Przechowywac z dala od źródeł ciepła i otwartego ognia. Przechowywac w miejscu niedostępnym dla dzieci. Unikac kontaktu z oczami.

Jak dla mnie spełnia swoje zadanie więc co mam chciec od niego więcej. Przypuszczam że w katalogu AVON jest już on niedostępny ale w internecie ostatnio się jeszcze z nim spotkałam. Jak dla mnie warto wypróbwac. Zresztą ja uwielbiam wszelkie spraye z AVON i jeszcze nie zdarzyło mi się inaczej. Jeśli tylko byłby dostępny w katalogu na pewno zakupiłabym go ponownie.
Cena jego była w granicy 10zł za 100ml.

Skład: alkohol denat. C12-15 alkyl benzoate, perfum, peg-6, triclosan, aqua, prunus serotina, fruit extract, cinnamyl alkohol, coumarin, butylphenyl methylpropional, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene, alpha-isomethyl ionone.

Także ogólnie polecam kosmetyki do stóp z AVON oprócz jednego kremu - granat i czekolada - ze wszystkich innych byłam bardzo zadowolona.

A teraz pora iśc na grilla troszkę się odchamic.

A wy miałyście może jakieś kosmetyki do stóp z AVON?

Pozdrawiam!
Aga



10 komentarzy:

  1. W sumie z Avonu do stóp za wiele nie miałam, choć kiedyś tam dawno temu miałam krem chyba do stóp... Ale jak się sprawował to nie mam pojęcia :( A ten spray wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszelkie zapachowe spraye do stóp z AVON. A w najbliższym czasie chciałam wypróbować rossmann - owskie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przypuszczam ze ciężko ją będzie dostać, ale teraz mam jeszcze z tej serii o zapachu "sorbet z papi" też świetny :)

      Usuń
  3. Sporo czytałam o tej mgiełce. Muszę wypróbować bo uwielbiam zapach wiśni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrzyłam ostatnio to jest na pewno dostępny na allegro bo w katalogu AVON - u będzie ciężko :) A ja osobiście uwielbiam wszelkie psikadła do stóp z tej firmy :)

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o preparaty do stóp- Avon nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  5. za długo się czaiłam i już go chyba nie ma w katalogu. kocham wiśnie;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro widziałam po 8 zeta + przesyłka, a pytaj może któraś konsultantka ma możliwośc zamówic z oferty internetowej :)

      Usuń