poniedziałek, 24 czerwca 2013

Night Violet lakier do paznokci od AVON :)

Witajcie!

Oczywiście dzisiaj mam podniesione ciśnienie. Wystarczyło żebym jeden dzień nie była w pracy a nie wiedziałam w co mam łapki wkładać. A do tego weterynarz kiepsko mi wyleczyła szynszyla i maluch ma nawrót choroby (a mi się wydaje że on po prostu jest na coś uczulony). Ale teraz może przejdę do ciekawszego temat :)

Chciałabym wam przedstawić lakier do paznokci firmy AVON - night violet:

Oczywiście jak zwykle pazurki mają małe niedoskonałości (jakoś na żywo nie widać tego aż tak)






Opakowanie: I tu niestety średnio mi odpowiada. Przy lakierze czerwonym pędzelek jest o wiele fajniejszy bo długi i wąski. Ten pędzelek jest dość szeroki i krótki więc mi osobiście mniej wygodnie maluje się nim paznokcie. No i strasznie nie lubię tego kwadratowego pakowania :)


Konsystencja: Tutaj do niczego się nie przyczepię ponieważ jest w sam raz. Dobrze się rozprowadza i 2 warstwy całkiem przyzwoicie kryją :)

Cena: Ogólnie kosztuje on ok. 13zł za 12ml. Czasami można dorwać je w promocji, Aczkolwiek cena nie jest za wysoka :)

Opinia: Lakier jest całkiem przyzwoity bez porównania do firmy Wibo która mnie zawiodła na całej linii. Jest dość trwały ponieważ na moich paznokciach wytrzymuje w granicach 3-4 dni. A tak ogólnie to lubię ten kolor ponieważ nie spotkałam się z nim przy innych lakierach (a może tylko ślepa jestem). Schnie dość szybko bez przyspieszaczy ale ja nie mam cierpliwości i się nimi wspomagam :) Akurat nie przepadam za lakierami z brokatem ale w tym mi one akurat pasują. Przypuszczam że jak mi się skończy nie zakupię go ponownie bo będę chciała wypróbować jakieś inne odcienie :)

Dostępność: Z tego co widziałam czasem jest dostępny w katalogu jak również na allegro.



A Wy może miałyście ten lakier?
A może jesteście w stanie polecić mi jakiś inny lakier w ciemniejszych kolorach?

Pozdrawiam!
Aga

7 komentarzy:

  1. Ładny kolor :) Masz strasznie dużo kosmetyków z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też uważam że ładny kolor. A jak ma się ciągły dostęp do ich kosmetyków i często w całkiem niezłych promocjach to się korzysta :)

      Usuń
  2. Mam ten sam lakier i jestem bardzo zadowolona. Co do Wibo to faktycznie klapa na całej linii, niby kolory są ok ale trwałość i konsystencja (glutowata już od nowości) jest nie do przyjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Wibo to pocieszające jest tylko to że nie ja jedna mam takie zdanie o nich :)

      Usuń