niedziela, 30 czerwca 2013

Projekt DENKO czeriwec:)

Witajcie!

Dzisiaj już troszkę ochłonęłam i wzięłam się do roboty. Zamierzała zużyc trochę więcej rozpoczętych kosmetyków. Ale oczywiście nie mogłam oprzec się pokusie wypróbowania nowych. Znalazły się w nim również 4 kosmetyki które nie zostały zużyte do końca.
Tak więc moje denko wygląda tak:

Najpierw to co zużyłam do pielęgnacji włosów :

1. Szampon do włosów Petite Fleur wanilia i migdał 500ml bardzo fajnie oczyszcza i jak na markę własną POLOmarket jest naprawdę dobry, dla zainteresowanych więcej tutaj,
już mam kolejną sztukę
2. Szampon do włosów wzmacniający orzech makadamii i aloes od AVON, 250 ml dobrze oczyszcza włosy aczkolwiek za bardzo je obciąża, więcej tutaj, nie kupię go więcej
3. Farba do włosów Londa - wylądowała w koszu ponieważ już jest ponad rok przeterminowana a ja aktualnie od 2 lat nie farbuję włosów.

Przybory i wspomagacze:
4. Płatki kosmetyczne 120sztu z TESCO - nie polecam a sama też już ich nie kupię (aczkolwiek muszę wykończyc zapas który zrobiłam jak była promocja 3 w cenie 2 :))
5. Gąbka z Biedronki. Ja gąbki wymieniam co miesiąc bądź co 2 więc często będzie gościc u mnie w denku :)
6. Skrzyp+vit - skrzyp polny który łykałam 90 tabletek już mam inne opakowanie
7. Magnez z VIT B6 - stosuję aby wzmocnic swoją koncentrację :)

Kosmetyki kolorowe:
8,9,10. Cienie do powiek ten  środkowy zużyty w połowie reszta gdzieś tak w 1/4, termin ich przydatności dawno się skończyła a do tego połamały mi się pudełeczka i uciążliwe jest noszenie ich w torebce więc trafiły do kosza :)
11. Tusz do rzęs AVON SUPER SHOCK MAX już nie byłam w stanie nic z niego wygrzebac więc trafia do kosza (używam już kolejną jego sztukę i jestem z niego bardzo zadowolona )
12. Fluid z AVON Idealna równowaga odcień cream , akurat w lecie nie używam już fluidu a nie chciał już sam się wycisnąc więc trafia do śmieci (aczkolwiek lubię ten odcień AVONowskich kosmetyków i dla mnie jest wystarczający) mam już inny podkład z tej firmy :)

Żele, pianki, mydła:
13. Płyn do kąpieli z AVON kwiatowy 500ml, lepiej sprawdza się jako żel pod prysznic niż płyn do kapieli bo nie tworzy się z niego piana a przecież do kąpieli nie wleję pół opakowania, także zawiodłam się bardzo
14. ISANA żel pod prysznic mleko i miód, 300ml, jestem bardzo zadowolona mam żele już z tej firmy ale o innym zapachu :) więcej tutaj
15. Pianka do mycia twarzy SOLUTIONS AVON, mam już kolejną otwartą i jedną w zapasie :) jak będzie dostępna będzie u mnie w łazience, więcej tutaj
16. Mydło w płynie Luksja o zapachu grejpfruta, już mam inną wersję zapachową która chyba zagości u mnie na dłużej :)
17. Peeling do ciała PLANET SPA od AVON więcej tutaj byłam bardzo zadowolona a mam już jego zastępcę o innym zapachu :)

Kosmetyki do ciała:
18. Mgiełka do ciała cytryna i bazylia, NATURALS od AVON - zawsze je mam pod ręka i służą mi jako dezodorant, mam kolejną o innym zapachu :) Aczkolwiek ten zapach przypadł mi bardzo do gustu a nie jest już dostępny :(
19. Balsam do ciała PLANET SPA od AVON, więcej tutaj :) nie kupię ponownie
20. Krem do rąk mleko i miód od AVON , nie kupię więcej bo mnie nie zachwycił, więcej tutaj
21. Nawilżający krem do stóp granat i czekolada od AVON, nie kupię ponownie bo już jest wycofany, a więcej tutaj

To byłoby już wszystko. A jutro mam w planach dodac moje zakupy, które miały byc o wiele mniejsze :) Ale co tam raz się żyje :)

Pozdrawiam!
Aga!





19 komentarzy:

  1. fajne denko, lubię te mgiełki z Avon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię te mgiełki a w sumie na początku wydawało mi się że tego jest mniej :)

      Usuń
  2. Sam Avon :P Dużawe to denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w większości ale były to kosmetyki, które już stały i od dłuższego czasu prosiły się o zużycie :)

      Usuń
  3. Też zwróciłam uwagę, że dużo Avon-u ;)ja jakoś mgiełek nie mogę wykończyć ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię te mgiełki i sporo ich zużywam :)

      Usuń
    2. ja też lubię, ale one zamiast mi się zużywać to rosną hehehe

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja zawsze naotwieram kosmetyków tonę a później tak jakoś się nazbiera :)

      Usuń
  5. Avon, Avon, Avon - hehe... Ja nie mam nic z tej firmy;p Żel z Isany testowałam, ale nie polubiłam się z nim niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to zużywam i staram się mniej zamawiać a jak są mega okazje to szkoda czasami nie skorzystać :)

      Usuń
  6. Pokaźne denko :D
    Ja mam sporo otwartych rzeczy od Avon'a, a ta pianka do twarzy czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie to mam masę różnych kosmetyków pootwieranych a w końcu muszę je pozużywać :)

      Usuń
  7. mam mgiełkę Avon o tym samym zapachu - używam jej jako odświeżacz powietrza :P aczkolwiek zapach ma bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne spore denko :-)
    widzę dużo kosmetyków z Avonu ... ja obecnie bardzo rzadko coś kupuje z Avonu...chyba mam przesyt :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się staram troszkę z tym przyfolgować :) A tak w ogóle to muszę omijać sklepy bo muszę pozużywać to co obecnie posiadam :)

      Usuń