wtorek, 16 kwietnia 2013

Avon Solutions, Complete Balance, Nietłusta pianka do mycia twarzy "Doskonała równowaga"

Witam!

Jak obiecałam wczorajszego dnia przyszła pora na recenzję Nietłustej pianki do mycia twarzy, SOLUTIONS, firmy AVON.






Szczerze to bardzo lubię tą piankę. Po pierwsze dlatego iż jest bardzo wydajna. Jedno jej wydozowanie wystarcza mi do umycia całej buźki.


Faktem jest, że lekko wysusza skórę ale jest w końcu przeznaczona do skóry przetłuszczającej się. Twarz po zastosowaniu jej jest matowa.
Tak jak pisałam przy maseczce z tej serii fajnie jest jak używa się wszystkich produktów z jednej serii to widać wtedy najlepiej rezultaty.

Co pisze  niej producent oraz skład:






Ja jestem bardzo z niej zadowolona. Pomimo tak jak pisałąm lekkiego przesuszania skóry nic złego ona nam nie robi.
Dzięki niej moja twarz nie błyszczy się tak szybko jak po stosowaniu innych produktów np. nawilżających  (do mycia twarzy).
Koszt jej jest dość niski ponieważ w najnowszym katalogu AVON kosztuje ona ok 9 zł a tak ogólnie jej koszt waha się w granicach 12zł. Plusem jest także to, iż nie zauważyłam braku dostępności tego kosmetyku z katalogu a zamawiam go już od paru dobrych lat. Na pewno zamówię ją jeszcze nie raz.
Wiem, że nie każdemu ona odpowiada.
Interesuje mnie jakie wy macie na jej temat zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz