poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Avon Solutions Doskonała Równowaga maseczka oczyszczająca - czy aby napewno?

Witajcie!

Dzisiaj przyszłam do was z opinią na temat maseczki oczyszczającej SOLUTIONS firmy AVON.
Powiem tak, mam mieszane uczucia co do niej.



Po nałożeniu maseczki której konsystencja jest naprawdę bardzo gęsta mamy uczucie ściągania skóry twarzy. Ja do tego również odczuwam małe pieczenie na skórze, które muszę powiedzieć nie jest zbyt przyjemnym uczuciem.



Ale chciałabym powiedzieć dalej o jej działaniu. Maseczka zastyga na twarzy ma skorupę. Ciężko się ja zmywa. Ale muszę przyznać, że pomimo tych uciążliwości ona naprawdę bardzo fajnie działa. Skóra twarzy po zmyciu jej jest gładka, mięciutka, i że tak powiem oczyszcza skórę rewelacyjnie.

Skład maseczki oraz to co pisze o niej producent:

Sorry ale zdjęcie mi troszkę kiepsko wyszło.

Ale dalej powiem, że zużywam jej już drugie opakowanie, bo zakupiłam ja kiedyś przy okazji promocji w której skład wchodziła: maseczka do twarzy, krem matujący do twarzy oraz pianka oczyszczająca do twarzy i taki zestaw kosztował ok 30zł.

Przy używaniu pierwszego opakowania męczyłam się chyba z rok czasu a to drugie zużyłam praktycznie w jeden miesiąc. Szczerze mam mieszane uczucia co do tej maseczki ale przypuszczam, że zakupię ją jeszcze w przyszłości.

W odróżnieniu do maseczek z serii NATURALS działanie jej jest bardziej widoczne, bo tamte maseczki raczej odgrywają rolę nawilżacza.

Maseczka jest w sumie godna polecenia dla osób ze skórą mieszaną bądź tłustą ponieważ zmniejsza wytwarzania się sebum na twarzy. Fajnie jest oczywiście stosować wszystkie produkty z tej serii aby efekty były widoczne.

Następnym razem napiszę coś na temat pianki do mycia twarzy z tej serii, a w najbliższej przyszłości wspomnę również coś o kremach (mam co do nich jeszcze mieszane uczucia).

A wy co sądzicie o tym produkcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz