poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Malwa - Gloria -Szampon szampon do włosów normalnych ze skłonnością do przetłuszczania się oraz łupieżu z "Czarną Rzepą"

Witam ponownie!

Dzisiaj na moje przemyślenia doczekał się szampon do włosów z czarną rzepą Malwa - Gloria!





Szampon ten zakupiłam już nie pierwszy raz. Gości w mojej łazience praktycznie na okrągło. Nie powiem zapach jego nie jest zbyt przyjemny ale bardzo dobrze oczyszcza włosy i przy tym ich nie plącze. Najgorszym szamponem jeśli chodzi o plątanie włosów była EWA - czarna rzepa. To naprawdę była tragedia a miałam wtedy krótkie włosy i pomimo użycia odżywki były problemy. 
Ale wracając do rzeczy. Szampon dobrze pieni się dopiero z drugim użyciem. Jego konsystencja jest dość rzadka. Ja zawsze stosuję do niego odżywkę, teraz aktualnie łączę go z BingoSpa do włosów ze skłonnością do wypadania. Jak dla mnie świetny rezultat.


Właśnie ok roku temu bardzo zaczęły mi wypadać włosy. Zaczęłam się ratować herbatkami ze skrzypem polnym, tabletkami ze skrzypem, pokrzywą oraz drożdżami jak również przeróżnymi specyfikami do mycia głowy, które miały temu przeciwdziałać.Powiedzmy sobie szczerze efekty były marne. Więc moim ostatecznym krokiem było udanie się do dermatologa, który muszę przyznać dawał do zrozumienia ,że przyszłam z błahym problemem. No może dla niego błahy ale dla mnie przeogromny. Ponieważ po kilku dość długich operacjach które przeszłam w swoim 28 letnim życiu (prawdopodobnie nie ostatnich ale to nie o tym miałam pisać) organizm mój został tak osłabiony, że z włosów zastała mi już może na dzień dzisiejszy ich 1/3. I jak z tego znowu mi wypadło ok 1/3 to mój niepokój był uzasadniony. Ale szczerze po 2 wizytach u dermatologa dostałam jeden spray do włosów, który oczywiście wcierałam, LOXON który bez ściemy naprawdę działa. Na drugiej wizycie otrzymałam już lek robiony na recpetę. Szczerze warto czasem udać się do specjalisty, który da odpowiednie leki.
A tak właśnie zaczęła się moja historia z tym szamponem w sumie zużyłam od tamtego roku ok 5 jego opakowań i jestem z niego bardzo zadowolona. 
Kusząca jest również cena tego kosmetyku ponieważ kosztuje on ok 3zł . Także wszystko na plus.

A wy co sądzicie o tym szamponie?

A wzięło mnie na wspominki i słucham sobie właśnie muzyczki zespołu HURTS.
Pozdrawiam was ciepło w ten pochmurny kwietniowy dzień!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz