wtorek, 23 kwietnia 2013

Mineralny peeling do ciała "Perłowy połysk" SSS - od AVON

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do was z recenzja Mineralnego peelingu do ciała "Perłowy połysk" z serii Skin So Soft od AVON.






Szczerze jestem bardzo zadowolona z tego peelingu ponieważ spełniał swoje zadanie. Dość mocny z niego zdzierak. Drobinki peelingujące są wyczuwalne podczas masowania ciała a i ładnie przy tym się pieni. Gęstość też w sam raz nie jest ani za gęsty ani za rzadki , po prostu w sam raz:





Ja go zakupiłam w promocji kosztował mnie nie wiele bo za jego 200 ml zapłaciłam ok. 10 zł.
Wiem, że niektórzy bardzo sceptycznie podchodzą do kosmetyków z AVON ale ja szczerze przyznaję że dość sporą część ich bardzo lubię i kupuję wielokrotnie.
Miałam peelingi również innych firm ale ten jest naprawdę bardzo przystępny a z tego co kojarzę to raczej jest już niedostępny w katalogu.
A tak zachwala produkt producent:




Jego skład może nie jest rewelacyjny ale jak dla mnie jest ok póki spełnia swoje zadanie i nie robi mi szkód:




Także podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Cena, jakość wszystko na plus.

Aktualnie jestem w trakcie używania peelingów również AVONu z serii Planet Spa :
- Peeling do ciała z śródziemnomorską oliwką z oliwek
- Peeling do ciała z minerałami z morz martwego
Całkiem ciekawie się one zapowiadają.

A Wy co sądzicie o tym kosmetyku?
Miała go któraś z Was?
Jakie macie odczucia na jego temat a macie na pewno jakieś podzielcie się nimi.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz