czwartek, 4 kwietnia 2013

Pomarańczowa seria SOLUTIONS od AVON czy faktycznie nadaje skórze energię i blask?

Witam!
Chciałabym dzisiaj się z wami podzielić moimi odczuciami co do serii pomarańczowej SOLUTIONS od AVON. Kremy te według mnie nie nadają się dla osób o mieszanej bądź tłustej cerze ponieważ, brzydko mówiąc, po kremie na dzień twarz błyszczy się jak psu.... nie powiem co :P, ale za to krem na noc rewelacyjnie nawilża cerę.
Krem na noc ma fajną średnio gęstą konsystencję, dobrze się wchłania i pozostawia na chwilę lekko tłustawą warstwę na skórze (mnie to osobiście nie przeszkadzało). Zadaniem jego jest odżywić skórę, pozostawić ją miękka i sprężystą. Czy cokolwiek regenerował nie zauważyłam, ale ma bardzo przyjemny zapach, niezbyt intensywny więc nie bardzo mnie męczył.
Opakowanie kremiku:
Konsystencja kremu:
na ręce
w słoiczku:
Według mnie kremik jest fajny nie szkodzi ale też nie daje spektakularnych rezultatów. Zaś za cenę ok 18 zł zdecydowanie można kupić lepszy.
Chciałabym również wspomnieć o kremie pod oczy, którego zadaniem jest odświeżać, nawilżać i rozjaśniać skórę pod oczami. Ma on również minimalizować widoczność cieni i opuchnięć.
Uważam że faktycznie cienie pod oczami są mniejsze jeśli kremik stosujemy regularnie. Co do nawilżania mogłabym tu spekulować ponieważ raczej zauważyłam lekkie przesuszenie skóry wokół oczu, takie jakby lekkie "ściąganie". Nie jet to jakoś bardzo uciążliwe ale do najprzyjemniejszych odczuć również nie należy.
Zdjęcie kremiku:

Konsystencja kremu:

Według mnie kremik jest OK ale znowu jak za cenę ok 18zł w katalogu nie jestem przekonana czy jest to trafny zakup. Aczkolwiek żeby wiedzieć czy coś jest dobre należy to najpierw wypróbować.

Aktualnie wypróbowuję jeszcze kremy do twarzy z serii SOLUTIONS ale zielonej matującej. Jakieś już tam zdanie sobie na ich temat wyrobiłam ale podzielę się nim już innym razem.

A wy co sądzicie na temat tych kremów do twarzy? Zapraszam do podzielenia się swoimi uwagami - opiniami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz