niedziela, 31 marca 2013

Zakupy kosmetyczne w marcu


W skład moich nabytków wchodzi:
- Bielenda balsam brązujący - był w promocji w Rossmannie za 8,99
- Perfecta balsam ujędrniający pomarańcza i wanilia - Rossmann cena 8,49
- na pianki do golenia nie sposób był się skusić po cenie 3,49 za szt. (a wzięłam ich dwa rodzaje)
- Celia mleczko do oczyszczania twarzy kolagen + świetlik - real cena 5,19
- Ziaja żel do nóg kasztanowy - w Rossmannie kosztował 3,29





Następna tura zakupowa to:
- Kamill 2 żele pod prysznic ( rabarbarowy -czerwony oraz cytrynowy - żółty) w Naturze kosztowały 2,99 za szt.
- Celia mleczko do oczyszczania twarzy kolagen + świetlik - Natura cena 5,89
- Intimelle kremowy płyn do higieny intymnej różany - 400ml kosztowało w Naturze 7,99
- Marion płyn miceralny do demakijażu oczu - cena w Naturze 4,99





Pokuszona ceną kupiłam również:
- Tami chusteczki nawilżone dla dzieci - opakowanie w Rossmannie kosztowało 2,99
- Alterra mleczko do ciała brzoskwinia i liczi - w Rossmannie kosztowało 4,19 za szt.

Oczywiście jako konsultantka AVONu nie mogłam się oprzeć pokusie nabycia paru rzeczy w skłąd których wchodzi:
- parasolka program dla konsultantek - cena 6,99
- ANEW CLINICAL krem wyrównujący koloryt skóry na noc - cena 45,00
- mleczko do demakijażu oczu - cena 8,99
- SOLUTIONS serum antycellulitowe o podwójnym działaniu - cena 19,99
- COLOR TREND puder "świecenie pod kontrolą" - cena 10,99
- lakier do paznokci speed dry kolor Red - cena 12,99
- Perceive woda toaletowa edycja specjalna czyli bez atomizera w programie dla konsultantek
 cena 4,99
- błyszczyk powiększający usta kolor pink pucker - cena 13,99
- tusz do rzęs SUPER SHOCK czarny - cena 19,99
- kredka SUPER SHOCK kolor golden fawn dostępna w strefie dla konsultantek - cena 7,99
- ostatnia rzecz jest to biżuteria Hilary - cena 29,99

Na szczęście w tym miesiącu już nic więcej nie kupię no i oczywiście nie planuję żadnych większych zakupów na miesiąc kwiecień. Ale jak mi to wyjdzie to się jeszcze okaże.
Część kosmetyków na pewno za niedługo poddam mojej recenzji. Na razie jednak skupię się na tych kosmetykach które aktualnie używam i będę powoli dodawała moje opinie na ich temat.
Mam w zanadrzu również projekt denko z miesiąca marca (ponieważ ja sama lubię zerknąć co wy dziewczyny zużywacie pomyślałam że może niektóre z was to również zainteresuje).

To byłoby na razie tyle i życzę Wam miłego leniuchowania przy świątecznych stołach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz