poniedziałek, 8 kwietnia 2013

EXCLUSIVE - krem do rąk i paznokci

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym wam przedstawi krem do rąk i paznokci firmy EXCLUSIVE. Nie powiem troszkę poczytałam o tym kremie w internecie i widziałam dośc dużo wręcz negatywnych opinii. Moja za to będzie jak najbardziej pozytywna.


Krem ma bardzo fajną konsystencję jest nie za gęsty i nie za rzadki czyli w sam raz.Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze dłoni i szybko wchłania. Jak dla mnie bardzo przyjemnie pachnie tak jakby cytrusowo a zarazem słodko taki ciężki do określenia zapaszek. Nie powiem krem używałam przez dłuższy okres czasu ale tylko dlatego, ze korzystałam z niego tylko i wyłącznie w pracy (dopiero pod koniec użytkowania dokańczałam go w domowym zaciszu).
Konsystencja kremiku:


Krem jest bardzo wydajny i nie wymaga by nanoszono go na dłonie w zbyt dużej ilości. Producent obiecuje nam, że dłonie będą delikatniejsze, po jego zastosowaniu, jak również zmniejszy się łamliwośc paznokci oraz ich rozdwajanie. Ja jakiejś mniejszej łamliwości czy rozdwajania paznokci nie zauważyłam (pracuję w biurze więc ciężko o niełamanie paznokci przy ciągłej bieganinie z dokumentami). Ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym kremem i na pewno zakupię go jeszcze w przyszłości.
 W porównaniu do kremu który ostatnio omawiałam nie mają do siebie żadnego porównania aczkolwiek krem z KOLASTYNY wypadł podobnie (a nawet nie wiem czy nie lepiej) w rankingach.
 Skład kremu:

Każdy jednak ma swoje upodobania.
Teraz  zakupiłam kremiki z ISANY masło shea i kakao oraz intensywny krem do rąk z 5% urea. Czytałam dośc ciekawe opinie na ich temat i jestem ciekawa własnych odczuc. Póki co używam uniwersalnego kremu do twarzy ciała i dłoni NIVEA Soft intensywnie nawilżającego mam nadzieję niedługo napisac co nieco o nim.
A wy co sądzicie o tym kremie firmy EXCLUSIVE? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz