sobota, 27 kwietnia 2013

NIVEA Soft, Krem intensywnie nawilżający do twarzy, ciała i dłoni.

Witajcie!
Oj wczoraj nie było kiedy wejśc i coś napisac, za dużo roboty miałam przez cały dzień ale teraz postaram się to nadrobic..

A przychodzę dzisiaj do was z recenzją kremu intensywnie nawilżającego do twarzy, ciała i dłoni NIVEA Soft.






Czytałam już wiele różnych opinii na temat tego kremu. Jedni byli do niego pozytywnie nastawieni a inni negatywnie. Najbardziej mnie śmieszy jeśli ktoś pisze że koszt tego kremu jest wysoki, a przecież cena jego waha się między 13 a 16 zł za 200 ml kremu. W najniższej cenie jak na razie widziałam go w Lidlu i kosztował coś właśnie ok 13zł.
Ale do rzeczy, miałam w końcu napisac jak sobie kremik radzi.
 Tak więc uważam, że za swoją cenę jest bardzo fajny. Ładnie natłuszcza twarz ale nie powoduje świecenia. Bardzo dobrze się wchłania. Ja zawsze na noc stosuję go troszkę więcej i rano budzę się z mięciutką buzią (bardzo fajnie nawilżoną).
Czytałam, że zapycha pory. Ja w swoim przypadku nie zauważyłam tejże anomalii.

Skład kremu:




Skład może i niej rewelacyjny ale da się przeżyc.

Ogólnym jego zadaniem jest nawilżanie i to właśnie bardzo dobrze robi. Ma dośc intensywny zapach mi on osobiście nie przeszkadza ale dla osób wrażliwszych może byc uciążliwy. Ja to w ogóle go zakupiłam  2 w cenie 1 więc kosztował mnie 16 zł 2 szt.
Wydajny jest dobrze ale ja używam go jeszcze do rąk i  stóp jak nie mam nic innego pod ręką wieczorem więc przypuszczam że jego 200ml nie wystarczy mi na dużej jak ok 2 miesiące.
A zaznaczyc muszę że używam jeszcze innych kremów do twarzy. Ponieważ w okresie letnim.na dzień muszę używac lżejszych wersji nawilżaczy.
Jestem zadowolona z tego kremu i nie mogę mu dac żadnego minusa bo jak dla mnie nie ma.
Na pewno kupię ponownie.
A wy co sądzicie o tym kremie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz