niedziela, 2 czerwca 2013

Szampon wzmacniajacy do każdego rodzaju włosów - Orzech Makadamii i Aloes NATURALS od AVON

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzja AVON - owskiego szamponu  wzmacniającego do każdego rodzaju włosów - Orzech Makadamii i Aloes.

Buteleczka szamponu jest bardzo wygodna nie ma problemu z jego dozowaniem, a jak zostanie jego reszta można go postawic do góry nogami co nam ułatwia wykorzystanie resztek. Szampon ma przyjemny zapach, który nie utrzymuje się długo na skórze głowy. Pieni się również bardzo dobrze i nie trzeba nakładac jego dużej ilości aby wyczyścic włosy. Cena jego waha się pomiędzy 5zł a 7zł. Szampon nie jest ani za rzadki ani za gęsty taki w sam raz i  ma ładny morski kolorek:


Ogólnie to nie jestem z niego zbytnio zadowolona ponieważ moje cienkie włosy są po nim zbytnio obciążone co nie wygląda zbyt dobrze. Do oczyszczania włosów nie mogę miec zarzutów jednak do samego ich oczyszczania można stosowac o wiele tańsze i większe objętościowo szampony.

Szkody nie robi ale też cudów nie działa. Nie zauważyłam absolutnie żadnego wzmocnienia włosów po jego stosowaniu. Taki przeciętniak. Raczej już więcej go nie kupię.

Skład:





Także ja jestem z niego średnio zadowolona ale też nie mam się do czego zbytnio przyczepic. Teraz jestem na etapie szamponów ziołowych które może niezbyt dobrze pachną ale bardzo dobrze oczyszczają skórę głowy jak również włosy.

Znowu post z AVON - owskimi kosmetyki ale nic nie poradzę że mam spore zapasy, które już robią się szczuplejsze :)

A wy może miałyście ten szampon?
Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam!
Aga


6 komentarzy:

  1. Nie miałam tego produktu jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy z tych AVON - owskich szamponów to był ten z mandarynką i lubiłam też maseczkę z tej samej serii bo ładnie nabłyszczały włosy nie obciążały i przepięknie pachniały. Teraz rzadko bywa dostępny.

      Usuń
  2. Tych szamponów nie lubię strasznie plątały mi włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się przy nich to nie zdarzyło ale sytuację z plątaniem włosów miałam z szamponem z czarnej rzepy z firmy EVA nawet odżywka do włosów nie pomagała.

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam szaponu z Avonu, chyba nigdy się nie skuszę :P Teraz po przygodzie z SLS w Nivei używam Alterry i jakoś w miarę się lubimy :P

    OdpowiedzUsuń