czwartek, 6 czerwca 2013

AVON - Żel do golenia z kompleksem nawilżającym "Idealna gładkość" - Skin So Soft

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją AVON - owskiego nawilżającego żelu do golenia dla kobiet - seria Skin So Soft.

A wygląda on tak:

 No i właśnie że jest bardzo mało wydajny. Muszę przyznać że tak czy siak to nie jest jego pierwsze opakowanie które zużyłam. Ponieważ włoski na nogach po nim wolniej odrastają (to jest fakt) golenie średnio powtarzam co tydzień. Ale pomimo tego żelu wystarcza średnio na ok 15 użyć. Więc teraz przepraszam się z piankami i żelami do golenia firmy ISNA. Zobaczę dla porównania jak to będzie wyglądało.

Konsystencja żelu:

Żel jest dość gęsty. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i nie powoduje podrażnień. Ja u siebie ni zauważyłam żeby pojawiało się po nim jakieś uczulenie czy krostki. Nawilżania niestety żadnego nie zauważyłam aczkolwiek również nie przesusza on nadmiernie skóry. Tak czy siak po jego zastosowaniu muszę użyć balsamu. Najbardziej mi w nim przeszkadza ta mała wydajność. Oczywiście zapach również ma przyjemny. Ale dla mnie przy kosmetykach chodzi o to jak działają i ich wydajność. Ostatnimi czasy zużywałam męskie pianki do golenia które zalegały w łazience i one też nie były złe.
Ciekawe jak mi się teraz sprawdzi ISANA.

Co pisze o nim producent:
Żel o luksusowej konsystencji, równomiernie rozprowadza się skórze i pozostaje na niej aż do momentu golenia. Umożliwia dokładne golenie zapewniając uczucie jedwabiście gładkiej skóry.
SPOSÓB UŻYCIA: Nałożyć na zwilżoną skórę. Zgolić włoski a następnie dokładnie spłukać i osuszyć skórę. Odpowiedni do stosowania na nogach, pod pachami i w okolicach bikini.
OSTRZEŻENIE: Chronić przed dziećmi.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG- 12 Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, PEG- 14M, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Alcohol Denat., Simmonosia Chinensis Oil, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, PEG- 40 Hydrogenated Castor Oil, Saccharomyces Lysate Extract, Methylchloroisothiazolinone, Amaranthus Caudatus Extract, Urea, Methylisothiazolinone, Hydrolyzed Soy Protein, Salicylic Acid, Hamamelis Virginiana Extract, Salix Alba Bark Extract CI 60730, CI 42090

Jak dla mnie naprawdę żel nie jest zły bo działa tak jak powinien, nie podrażnia skóry, nadmiernie jej nie przesusza, pachnie przyjemnie tylko jest zbyt mało wydajny .

A Wy może miałyście ten żel?
Co o nim sądzicie?
A może macie jakiś inny godny polecenia?

Pozdrawiam!
Aga

7 komentarzy:

  1. nie znam tego żelu, mam ogólnie słaby dostęp do kosmetyków Avonu...choć w tym wypadku widzę że nie ma czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena przy nim też jest wygórowana bo za 10zł można coś lepszego mieć :)

      Usuń
  2. miałam ten żel i jak dla mnie za bardzo wodnisty ;p wolę pianki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam żadnych żeli do golenia :P Ale z SSS miałam kieeeedyś balsam i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tutaj nie przyczepiam się do jakości a do wydajności tego produktu :) A z serii SSS lubiłam zawsze nawilżający krem do ciała (taka fajna poświata po nim była i w ogóle był niezły)

      Usuń
  4. Nie uzywam żeli do golenia, ale chyba zaczną skoro opóźniają wzrost włosków ;)

    OdpowiedzUsuń