wtorek, 25 czerwca 2013

Nailty - beacetonowy zmywacz do paznokci z Biedronki

Witajcie!

Dzisiaj nie będzie już AVON - owskiego posta. Tym razem chciałabym wspomnieć o produkcie którego reszta zachomikowała mi się u teściowej, a jest to:

Bezacetonowy zmywacz do paznokci NAILTY z Biedronki:



 Co pisze o nim producent oraz skład:



Opakowanie: Tutaj muszę mu dać duży plus ponieważ wylewa się go na wacik w odpowiedniej ilości.

Konsystencja: Jak to z reguły u zmywaczy wodnista :)

Cena: Produkt jak był dostępny w Biedronce kosztował ok 4zł za 200ml.

Opinia: Zmywacz nie wysusza mi w ogóle paznokci ani tym bardziej skórek. W tej cenie nie miałam lepszego zmywacza a po jego użyciu na płytce paznokcia jest wyczuwalny zapaszek który nie jest drażniący. Ja swój zmywacz zakupiła jakiś dobry rok temu i teraz żałuję że nie porobiłam sobie zapasów. Na razie przerzuciłam się na zmywacze z TESCO ale przypuszczam że zakupię również ten z ISANY jak będzie w promocji :) Ja niestety nie przekonałam się jeszcze do zmywaczy z pompką dla mnie to niepotrzebny gadżet.

Dostępność: Niestety nie jest już dostępny.


Miałyście może ten zmywacz?
A może jesteście w stanie mi coś ciekawego polecić ?




Pozdrawiam!
Aga!


19 komentarzy:

  1. Miałam go, ale strasznie śmierdział. Zawsze jak go używałam to tata się wkurzał, że śmierdzi w całym domu ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to jeszcze śmierdzących zmywaczy chyba nie miałaś :)

      Usuń
  2. Niestety nie miałam. Ja lubię zmywacze w szkle. Plastiki są słabe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie okropnie śmierdział. I gorzej zmywał niż Isana z którą bardzo się polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie całkiem dobrze się spisywał, zapach jakoś zniosłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten zmywacz, teraz mam z BeBeauty też z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś do tych z pompką się nie mogę przekonać

      Usuń
  6. nie znam niestety i widzę że już nie poznam...
    ja mogę Ci polecić rewelacyjny zmywacz w żelu od Donegala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go, bo bardzo lubię Isanę zieloną albo Sensique płatki bez acetonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isanę też czasami kupuję aczkolwiek Rossmann ostatnio mi nie po drodze

      Usuń
  8. szkoda że już go nie ma ;<
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. wstyd mi ale ja w biedronce tych kosmetyków nie kupowałam hmm żadnych eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam przez przypadek bo potrzebowałam na już a do Biedronki w kapciach mogę chodzić :)

      Usuń
  10. Miałam ale dla mnie śmierdzi :/
    ten z isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam już x razy :) I go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo go lubiłam i żałuję, że nie jest już dostępny

    OdpowiedzUsuń