niedziela, 26 maja 2013

Balsam do ciała Truskawka i Guawa - Naturals AVON

Witajcie!

Dzisiaj przyszykowałam dla was opinię na temat Balsamu do ciała Truskawka i Guawa - z serii Naturals od AVON(znowu AVON ale cóż poradzę że mam masę różności od nich). Chociaż po ostatnich promocjach w Biedronce i Rossmannie przybyło mi stamtąd wiele kosmetyków.

Ale wracając do tematu balsam prezentuje się tak:


A jeśli chodzi o jego działanie to niestety nie jest zbyt dobre a powiedziałabym nawet kiepskie. Nawilżanie jest tak kiepskie że praktycznie rzadko się zdarza przy najtańszych bez firmowych produktach. Tan produkt kosztuje ok 10zł ale jak dla mnie tych pieniędzy nie jest wart. Krem do rąk z tej serii sprawuje się o wiele lepiej.
Kolejny minus to strasznie chemiczny zapach truskawek, który niestety wcale nie jest przyjemny a wręcz dręczący.
Bez oszukiwania muszę powiedziec że używam go 5 miesięcy z wielkimi przerwami i bólami, no jakoś go wymęczyłam.
Jeśli chodzi o jego gęstośc to ni to jest rzadki ni gęsty ale plusem może byc to, że dośc szybko się wchłania i z plusów to chyba jest jedyny i ostatni bo ja żadnych innych nie widzę.




Uczucie nawilżenia ciała na prawdę jest chwilowe i raczej stosuję go rano kiedy zależy mi na tym aby szybko wchłonił się to go używam.
Zbyt dużo nam nie obiecuje producent ale to co napisał oraz skład jest widoczny na zdjęciu poniżej:



Dla zainteresowanych z serii AVON Naturals sprawdzają się w moim przypadku niektóre żele do mycia twarzy oraz kremy. Jeśli chodzi o balsamy to jest to naprawdę bardzo niska półka - jak dla mnie. Nie jest to mój pierwszy balsam do ciała z tej serii i niestety nie ostatni ponieważ w zapasach mam jeszcze żurawinę z cynamonem i pewnie niedługo się za niego wezmę.

Reasumując nie polecam tego balsamu ponieważ w tej cenie można kupic o wiele lepszy produkt.

A wy miałyście ten balsam?
Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam!
Aga

6 komentarzy:

  1. Ja lubiłam kiedyś balsam z Avonu, który został wycofany o zapachu melona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pomyślę parę lat wstecz nawet z 10 to lubiałam balsamy z AVONu teraz uważam że coś je popsuli. Jedyna seria do której nie mogę mieć zarzutów to seria PLANET SPA ale także ma odpowiednie ceny.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie masz póki co czego żałowac w tej cenie można trafic lepsze balsamy. Teraz balsamy z firmy AA w Biedronce kosztują niecałe 5zł.

      Usuń