sobota, 4 maja 2013

Zakupoholizm z kwietnia!!

Dzisiaj napiszę o wszystkich zakupach kosmetycznych, których dokonałam w miesiącu kwietniu. Jakby mi mogło się wydawać nie było tego dużo jednak patrząc na całokształt to sporo się jednak tego nazbierało.


1. Mleczko do demakijażu Celia kolagen + świetlik - kupione w TESCO za ok. 5zł, 200ml
2. Krem do stóp Celia - kolagen + rozmaryn - kupione w TESCO za ok 4zł, 125ml
3. Nail Polish - zmywacz do paznokci - kupiony w TESCO za ok 4zł, 200ml






4. Kremy do twarzy formy Celia - kolagen z kozim mlekiem, algami oraz oliwką, ten z kozim mlekiem oddałam mamie i napiszę na pewno jak się sprawdza - kupione w TESCO sztuka za ok. 5zł




5. Szampon do włosów 7 ziół Cien - kupiony w Lidlu za ok 4zł 500ml
6. Wkłądki higieniczne, kupione w Lidlu za ok. 2,50zł, 40szt.
7. Chusteczki nawilżone uniwersalne o zapachu mentolowym oraz rumiankowym, kupione w Lidlu, sztuka kosztowała ok. 1zł.




8. Szampon Schauma z Fito-Kofeiną do włosów słabych, kupiony w Rossmannie za ok 8zł, 400ml
9. Odżywka w sprayu Schauma z Fito-Kofeiną do włosów słabych, kupiona w Rossmannie za ok 8zł, 200ml
10. Odżywka do włosów Schauma  z olejkiem odbudowywującą, kupiona w Rossmannie za ok 6zł 200ml

11. Krem do rąk z 5% urea Isana, nawilżający, kupiony w Rossmannie za ok 3,70zł, 100ml
12. Krem do rąk nawilżający mało Shea i kakao Isana, kupiony w Rossmannie za ok 3zł, 100ml
13. Balsam do ciała ujędrniający Isana, kupiony w Rossmannie za ok. 4zł, 400ml




14. Odżywka do włosów Elisse odbudowująca, kupiona w biedronce za ok 5zł, 250ml


15. Gąbki do kąpieli i masażu ciała z Biedronki, kosztowała szt. 85 groszy.
16. Carea płatki kosmetyczne, bardzo dobre są bo nie rozdwajają się, kupione w Biedronce, cała paka kosztowała 5,55zł
17. BebEauty, płyn miceralny do demakijażu, naczytałam się masę pozytywnych opinii i postanowiłam zakupić i wypróbować, jakież było moje zdziwienie gdy polowałam na niego tydzień czasu, rozchodzi się jak świeże bułeczki, kupiony w Biedronce za cenę ok 4zł.
18. Intimea płyn do higieny intymnej, również skłoniłam się go zakupić po przeczytaniu paru przychylnych opinii, cena jego jest naprawdę bardzo niska bo kosztuje niecałe 3zł w Biedronce.


19. Pianka oczyszczająca do twarzy SOLUTIONS od AVON, pisałam już o tej piance posta, jestem z niej bardzo zadowolona zresztą widać po zakupionej ilości, a że akurat była również w promocji bo kosztowała niecałe 9zł.
20. Tonik energizujący do twarzy SOLUTIONS od AVON, zakupiłam 2 sztuki tego produktu bo nachwaliła się go do mnie moją koleżanka, że ta fioletowa seria jest naprawdę dobra, a że akurat pokończyły mi się toniki a ja lubię mieć zawsze coś w zanadrzu, koszt jego również mnie skusił bo kosztował również niecałe 9zł
21. Arabian Glow perełki brązujące do twarzy od AVON, lubię kolorowe kosmetyki z AVONU, nie dostaję od nich uczulenia i są wydajne, kupiłam je tak naprawdę ponieważ były w promocji i kosztowały niecałe 20zł, a moje poprzednie kulki już są na wykończeniu.

I to byłoby już raczej wszystko. W maju raczej nie planuje ogromnych zakupów kosmetycznych jednakże już parę rzeczy wpadło mi do oczu z nowego katalogu. Ale niektórymi kosmetykami muszę dzielić się z moim chopem a i mamie pomogę jak jest w potrzebie.

Używałyście niektórych z tych kosmetyków? Co o nich sądzicie?

Chociaż dzisiaj nam się pogoda poprawiła na końcówkę majówki.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz