czwartek, 16 maja 2013

FOOT WORKS - odświeżający spray do stóp od AVON

Witajcie!

Od wtorku biegam od lekarza do lekarza i w końcu dzisiaj znalazłam chwilkę na to aby coś popisać.

Także dzisiaj chciałam Wam przedstawić odświeżający spray do stóp FOOT WORKS od AVON:






Czytałam wiele opinii na temat sprayów z AVONu i raczej wszystkie są negatywne.

Ja osobiście jestem zwolenniczką tych sprayów ponieważ akurat tego zadaniem jest odświeżać stopy co też czyni. A dowodem może być chociażby to iż siedząc cały dzień pracy w butach a najczęściej chodzę teraz  w adidasach  to moje stopy nie ukrywam zbyt pięknie nie pachniały. A po używaniu tego sprayu no nie powiem że były całkowicie świeże ale ja nim psikam sobie stopy, dzięki czemu są one miedzy innymi mniej zmęczone i zrelaksowane no oczywiście nie ma tu mowy o jakimkolwiek nawilżaniu ale ja odczuwam jeszcze przyjemne chłodzenie. Wiadomo że efekt chłodzenia nie jest jakiś długotrwały ale w moim przypadku jest wystarczający. Przy jego stosowaniu zauważyłam mniejszą opuchliznę na stopach. Także ja polecam.

A jeszcze aby efekt był, że tak powiem lepszy stosuję spray również do psikania w obuwiu co by zapachy się kumulowały.

Skład i to co pisze producent:





W wewnętrznej stronie opisu jest:

Dezodoryzuje, chłodzi i odświeża. SPOSÓB UŻYCIA: delikatnie spryskać stopy, nogi lub wnętrze butów. UWAGA. Produkt łatwopalny unikać kontaktu z oczami.

Dla tych co nie mogą doczytać się składu:

alkohol denat., aqua, peg-6, glycerin, parfum, tocophryl acetate, citral, butylphenyl methylpropional, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene.

Jakiegoś tam ekstra super zapachu nie ma jest taki mentolowo - cytrusowy  całkiem przyjemny mnie odpowiadający. Jak dla mnie te spraye są dość tanie ponieważ staram się ju kupować na promocjach i tak było ostatnio ponieważ nabyłam 3 spraye za cenę 19,98zł. Przypuszczam że 10zł byłoby mi szkoda zapłacić dlatego poluję na promocję i zaopatruje się wtedy w większą ilość.

Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju produkty do stóp to jak dla mnie AVON nie ma na razie komkurencji. Faktycznie przy regularnym ich stosowaniu skóra na moich stopach poprawiła się o 100%. Nie mam już pęcherzy ani bardzo zrogowaciałej skóry. Ja ze swojej strony polecam.

Ale trzeba wziąść również poprawkę na to, że cudów nie zdziałamy w tydzień tylko widoczne są one po dłuższym okresie stosowania nie ma co za szybko się zniechęcać.

A wy miałyście ten produkt?
Co sądzicie o nim?

Pozdrawiam!
Aga

2 komentarze:

  1. nie miałam ale w sumie może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście polecam, no ale jak mówię na każdego może działać inaczej

      Usuń