wtorek, 7 maja 2013

Krem do rąk truskawka i guawa - NATURALS od AVON

Witajcie!

Dzisiaj nadszedł czas na post kosmetyczny.
Oj zbierałam się cały dzień coby coś napisac a z recenzją tego kremu to już się zamierzam z 2 tygodnie.
Przez to, że w pracy na początku miesiąca zawsze jest kocioł i jeszcze ta kiepska pogoda dobijająca człowieka to dopiero teraz mogłam się zmobilizowac.

A więc dzisiaj chciałabym co nieco powiedziec na temat kremu do rąk truskawka i guawa - NATURALS od firmy AVON.






Powiem szczerze, że moje pierwsze momenty z tym kremem były różne. Ogólnie rzecz ujmując chciałam się go jak najszybciej pozbyc bo mi kiepsko odpowiadał. Jednak teraz kiedy jest na wykończeniu uważam że jest to bardzo przyjemny krem.

I tak po pierwsze bardzo przyjemnie pachnie tą truskawką trochę sztucznie ale nie jest bardzo intensywny więc można to wytrzymac.
Po drugie faktycznie krem bardzo fajnie nawilża a używam go teraz tylko po myciu garów więc moje łapki są masakrycznie po tym wysuszone, a on sobie świetnie z tym radzi i pozostawia je na dodatek przyjemnie miękkie.
Po trzecie opakowanie jest bardzo wygodne. Świetnie się dozuje kosmetyk który jest ni za rzadki ni za gęsty jak dla mnie w sam raz


Po czwarte krem bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. I cena jego jak kupowałam w promocji nie była wysoka bo kosztował ok 5zł za 75ml.

Także moje odczucia co do niego są jak najbardziej pozytywne. Następnym kremem do recenzji będzie z tej samej serii krem mleko i miód.

Skład kremu i co obiecuje producent:





Także uważam że akurat ten krem AVONowi się udał. Mogę tak stwierdzic ponieważ używałam nie jednego ich kremu i oprócz tego podpasował mi tylko jedn z serii SSS zimowa miękkośc, który niestety nie jest już dostępny ale jak jeszcze gdzieś mam jago końcókę i na pewno się o nim również wypowiem.

Polecam go serdecznie do wypróbowania.

A wy miałyście już ten krem? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz