piątek, 3 maja 2013

Projekt denko - kwiecień

Witajcie!

W końcu nadszedł czas na podliczenie zużyc:


To wszystko co zużyłam w miesiącu kwietniu.
A teraz po kolei. Najpierw zaczniemy od kolorówki:


1. Aplikator do cieni z AVON muszę powiedziec, że był bardzo kiepski bo gąbeczka odpadła po paru użyciach. Zdecydowanie nie kupię ponownie.
2. Lakier do paznokci perłowy z odcieniem błękitnym firmy SENSIQUE, fajny lakier ale niestety koncówka mi zgęstniała i już miał problemy z zasychanie. Pewnie kupię w przyszłosci.
3. Błyszczyk do ust od AVON z błyszczącymi drobinkami kolor pink, mam już inne odcienie tych błyszczyków ponieważ bardzo je lubię.
4. Woda perfumowana od AVON - Flower by Cynthia Rowley, nie kupię ponownie, żeby zobaczyc więcej kliknij tutaj

Następnie żele pod prysznic:


5. Żel pod prysznic firmy BARWA Frutto Fresco - winogronowy, bardzo dobry żel pod prysznic, uwielbiam go szczególnie za zapach, bardzo przystępna cena, zakupiłam już inne żele ale o innym zapachu więcej dowiesz się tutaj
6. Apart płyn do kąpieli, bardzo przyjemny zapach, nawilżania to ja raczej nie zauważyłam po kąpieli w nim, ale cena jego była bardzo przystępna bo w TESCO były jakieś wyprzedaże asortymentu i ta wielka butla kosztowała ok 4 zł, jak będzie w promocji to pewnie kupię,
7. Peeling mineralny do ciała od AVON, Mam już inne peelingi tej formy, które muszę zużyc a z tego co dobrze pamiętam to ta wersja już nie jest dostępna w katalogu, więcej dowiesz się tutaj
8. Żel pod prysznic firmy SANA o zapachu liczi, dobrze się pienił, bardzo ładnie pachniał, ale rewelacji nie robił, jednak w przyszłości planuję kupic inne wersje zapachowe bo jest tani jego koszt to ok 3zł.
9.  Fruity Shower Gel o zapachu truskawki, Przypuszczam że wyprodukowany przez TESCO, mam jeszcze 3 inne zapachy tego żelu, oprócz bajecznego zapachu to chyba uczulenia od niego dostałam, bo zawsze po umyciu się nim swędziała mnie strasznie skóra, nie wiem ile kosztuje ale więcej już nie kupię.

Przyszła kolej na kosmetyki do pielęgnacji twarzy:


10. Maseczka do twarzy solutions firmy AVON, do cert tłustej bardzo mi się ostatnio spodobała kończę już drugie jej opakowanie, na razie kie kupię kolejnej sztuki bo mam inne maseczki do twarzy do wypróbowania, ale ogólnie godna polecenia, więcej tutaj
11. Peeling do twarzy z granatem, od AVON, fajny zdzierak mi jak najbardziej odpowiadał, recenzja o tym produkcie kiedy indziej, ale za w miarę niską cenę fajny kosmetyk, mam kolejną sztukę.
12. Krem do twarzy SOLUTIONS nawilżający od AVON, bardzo lubię ten krem i jak dla mnie godny polecenia kosmetyk, szczerze na razie mam mnóstwo kremów do twarzy więc może w przyszłości jak jeszcze będzie to go kupię,  więcej tutaj
13. Maseczka do twarzy nawilżająca rumianek i mak od AVON, dośc ciekawa maseczka, ale dla mnie za słaba, właśnie używam jej drugie opakowania ale tak jak mówiłam zakupiłam ich jakoś dwa na promocji, raczej nie kupię, więcej tutaj
14. Tonik do twarzy Under 20, tragedia tak złego toniku to jeszcze nigdy nie miałam, bardzo wysuszał skórę i zawierał alkohol, śmierdział niemiłosiernie, zużyty został nie tylko do odświeżania twarzy, zdecydowanie nie kupię ponownie, niegodny polecenia

Następnie to kosmetyki do pielęgnacji ciała:


15. Krem do rąk firmy EXCLUSIVE, mi bardzo odpowiadał, ale  na razie mam inne kremy do rąk do zużycia więc nie wiem czy go kupię ponownie, ale więcej tutaj
16. Krem do rąk firmy Kolastyna, dawał duże obietnice a żadnych nie spełnił, dla mnie tragedia ale każdy ma swoje zdanie, więcej tutaj
17. Balsam do ciała antycellulitowy firmy Lirene, Fajny balsamik, miała jego 3 sztuki właśnie jestem w trakcie ostatnie, przypuszczam, ze w najbliższym czasie na zakupię go ponownie bo chciałabym wypróbowac również coś innego, więcej tutaj
18. Nawilżający mus do ciała o zapachu wanilii od AVON, nie chcę się wywodzic na jego temat ponieważ napisałam już co nieco o nim tutaj, nie planuje kupowac go ponownie zużyję tylko to co mam.

Przyszła kolej na pielęgnację włosów:

 19. Niestety zużyłam tylko jeden szampon firmy Petite Fleur Limonka i passiflora, do włosów przetłuszczających się, świetny szampon zapachem przypomina mi gumę balonową z czasów dzieciństwa Kaczor Donald, ale pieni się jak należy, oczyszcza bardzo dobrze skórę głowy i włosy, dostępnu tylko w POLO MARKET, ja zakupiłam go za jakieś śmieszne pieniądze bo jego 500 ml kosztowało ok 3zł, zakupię ponownie

Ostanie do opisania są kosmetyki pomocne w makijażu, higienie i nie tylko:





20. Płatki kosmetyczne z AUCHAN, bardzo fajnie, nie rozwarstwiały się, i cena ich była niska coś ok 2zł, kupę ponownie zapewne te i innych firm również
21. Magnez, a poprawia on kondycję nie tylko umysłową, polecam
22. DADA, chusteczki nawilżone dla dzieci, używam do wycierania dłoni, mebli i wszystkiego innego do czego mogą służyc, kupię ponownie jak nie te to innej firmy.
23. Chusteczki nawilżone do higieny intymnej, całkiem fajne, dostępne w TESCO i w niskiej cenie, nie wiem czy kupię ponownie
24. Patyczki kosmetyczne, przydatne do wielu rzeczy, makijażu zmywania nadmiaru lakieru i nie tylko, kupiłam ponownie ale innej firmy
25. Luksja kremowe mydło do mycia rąk zapas, kupiłam już kolejne inne, bardzo dobrze oczyszcza dłonie, polecam

A wy używacie któreś z tych kosmetyków?
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz