niedziela, 1 grudnia 2013

Zdenkowani w listopadzie!

Witajcie!

Dzisiaj przyszła pora na post denkowy.
Ale najpierw chciałam pochwalić się poczynionymi zakupami w sklepie Skarby Syberii gdzie kupiłam 2 szampony i dwie maski do włosów nadmiernie wypadających - składy mają swietne i jestem bardzo ich ciekawa no i szukałam kremu pod oczy to oczywiście wypadło od razu na te rosyjskie specyfiki tak w sumie przy okazji :) Jak przyjdzie paczuszka to obfotuję ale tyle moge powiedzieć że o wiele taniej wyszło niż jakbym kupiła stacjonarnie :)
A teraz pora na denko:
Na początek to co zużyłam d pielęgnacji włosów:
 1) Petite Fleur szampon nawilżająco - pielęgnujący - niestety jego połowa została zużyta do mycia pędzli, jako płyn do kąpieli bądź do prania ręcznego - niestety zaczęłam stosować kosmetyki ziołowe i rzadko będę sięgać po zwykłe szampony - choć nie mówię im nie.
2) Loxon 5% stosowany na wypadanie włosów - skuteczny aczkolwiek stosuję teraz nową kurację na pewno napiszę jak się sprawdza
3) Elisse  odżywka regenerująca do włosów - pod koniec opakowania zaczęła mi bardzo obciążać włosy póki co nie wrócę do niej.
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy:
4) SORAYA kuracja matująca żel do mycia twarzy - bardzo dobry żel i do tego wydajny - mam już kolejną sztukę
5) AVON Naturalsa nawilżająca maseczka do twarzy rumianek i mak - nie robiła mi szkody i fajnie nawilżała - po zastosowaniu jej nie było konieczności używania  kremu do twarzy - raczej nie wrócę
6) Celia krem do twarzy Kolagen i oliwka zastosowanie miał w nawilżaniu moich przesuszających się łokciach - więcej nie kupię
Higiena jamy ustnej:
7) Colgate Plax płyn do płukania jamy ustnej w swojej cenie nie jest rewelacyjnym produktem - więcej nie kupię
8) Pasta Biodent przeciw paradontozie - bardzo fajna i pierwszy raz widziałam żeby pasta tak mocno się pieniła - kiedyś kupię
9) Lacalut płyn do płukania jamy ustnej bardzo dobry tylko szkoda że taki drogi :)
Kolorówka:
 10) AVON Care pomadka ochronna wystarczyła mi na bardzo długo - po rozcięciu służyła mi w domu przez okrągły miesiąc :)
11) AVON Color Trend kredka podwójna końcówka z jednej strony czarna z drugiej granatowa.
A tutaj co się stało z kredką - szczerze to nie wiem ile ją miałam lat także wyrzucam bez żalu:
Żele i płyny pod prysznic:
 12) Żel do mycia ciała RADOX trawa cytrynowa i limonka świetny i orzeźwiający :)
13) AVON płyn do kąpieli zielone jabłuszko - z nawilżania nic nie robił ale za to pięknie pachniał i wytwarzał pianę więc OK - więcej nie kupię.
Kosmetyki do pielęgnacji ciała:
14) Evitte balsam antycellulitowy mandarynka nawet fajny - jak będę potzrzebowała czegoś na już to może się skuszę.
15) AVON mgiełka do ciała mleko i miód u mnie one mają zastosowanie jako dezodoranty - mam inne wersje zapachowe
16) AVON care rodzinny krem do wszystkiego a jak dla mnie do niczego - zapach kiepski, działanie również znikome a męczyłam go z rok także ulga że się skończył. Nie kupię ponownie :)
17) ON Duty AVON deo rollon fajny ale więcej nie kupię.
18) Green Pharmacy krem do stóp relaksujący przeciw obrzękom będę kupował a już mam kolejny w zapasie :)
Suplementy:
 19,20,21) Suplementy skrzyp polny, Lecytyna i magnez - teraz tylko łykam magnez od reszty odpoczywam
Różne:
22)Płatki kosmetyczne jak dla mnie jedna wielka lipa więcej nie kupię właśnie otworzyłam ostatnie ich opakowanie.
23) Patyczki kosmetyczne z Rossmanna fajnę i już mam kolejne.
24) Nemdil kwiatowe chusteczki do higieny intymnej - więcej nie kupię chyba że nic innego nie będzie.
25) Odlewka balsamu nic rewelacyjnego i mój odświerzacz który kupuję w Kauflandzie i bardzo lubię :)

To wszystko - od kiedy prowadzę bloga widzę ile zużywam kosmetyków i mobilizuję się żeby zdenkować to co stoi na półce a nie otwierać co rusz coś nowego. Ja ogólnie jestem zadowolona z moich zużyć miało się tu znaleźć parę produktów więcej ale niestety nie udało im się ich wykończyć :)

A jak tam Wasze denka?

Pozdrawiam!
Aga!!!

17 komentarzy:

  1. Poszukuje jakiś plyn do plukania jamy ustnej, tylko wlasnie,zeby nie był drogi. Polecasz cosik? ;)
    Ostatnio również zaczęłam łykać magnez w tabletkach podobno jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem na etapie płynu do płukania jamy ustnej z Bieronki Smile który jest dość tani a moim zdaniem lepszy od Colgate - mudsiałabyś spróbować :)

      Usuń
  2. duże denko, nie miałam nic z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duuużo!:D Gratuluję !:) Chyba nic nie mialam;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe denko, ostatnio denkowałam ten krem rodzinny fajny ale za duuuży ;) Moje denko również na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z Avonu z dużych płynów podobał się zapach jabłko i cynamon :) Duże denko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz z AVON nie zamawiam już płynów a denko fajne nawet wyszło wszystkie pootwierane i pokitrane kosmetyki zużywam :)

      Usuń
  6. Dużo tego, gratuluję :)
    Z kuracji matującej Soraya uwielbiam maseczkę, ale zniknęła z półek ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nic z tego nie znam :P Gratuluję denka :) Ciekawa jestem co zakupiłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o te zakupy w Skarbach Syberii :PP

      Usuń
  8. Mgiełka Mleko i Miód ma cudowny zapach - szkoda, że jest już niedostępna. Kulki OnDuty lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez jestem bardzo zadowolona z kuracji matującej firmy Soraya ! tez zużywam już 2 zel i raczej nie zanosi sie żebym miała go wymienić na inny. Zel super oczyszcza twarz ale nie wysusza jej, Sprawia ze skora wydziela mniej sebum, mniej się błyszczy. Zgadzam sie bardzo wydajny produkt i w przystepnej cenie- mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń