poniedziałek, 9 grudnia 2013

Do osób które brały udział w rozdaniu :)

Witam!

Ponieważ Rzenn która wygrała u mnie rozdanie zdecydowała nie przyjmować prezentu bo ostatnio co nieco jej przybyło i chce oddać szansę innej osobie także tutaj moje pytanie

Czy zgodziłybyście się abym nagrodę rozdzieliła na 3 osoby :
- pędzle otrzymałaby jedna z Was
- cienie otrzymałaby druga osoba
- lakiery + korektor trzecia osoba

Dajcie znać czy tak Wam pasuje ponieważ patrząc na zgłoszenia starałam się również zajrzeć na wasze blogi i wiem że niektórym osobom cały ten zestaw nie jest potrzebny.

Dajcie znać co o tym sądzicie a ja idę dalej myśleć :)

Pozdrawiam serdecznie !
Aga!!!

Po gruntownej analizie myślę że więcej osób spróbuję uszczęśliwić i będę się oczywiście sugerowała tym na co aktualnie macie zapotrzebowanie :)

24 komentarze:

  1. Ja również uważam że to świetny pomysł.......Każda obdarowana osoba będzie zapewne prze szczęśliwa że dostała od Ciebie upominek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. łał..Świetny gest ze strony Rzenn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dla każdego będzie coś miłego

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne ,że pasuje (pędzle zawszę przyjmę z chęcią );))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na prawdę super :)
    z chęcią się piszę na nagrodę z samymi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłoby super. Co 3 osoby to nie jedna - a tak więcej osób będzie szczęśliwych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł :) ja brałam udział, ale też możesz mnie pominąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się pomysł podoba, 3 osoby zostaną uszczęśliwione na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł;) Powodzenia, ja nie brałam udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło ze strony rzenn nie wiele osób by tak postąpiło :)
    Myślę że to świetny pomysł z podzieleniem tego zestawu na 3 osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem za :) Może uda mi się wreszcie coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł :) też jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również pomysł się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł, więcej osób się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że tak byłoby sprawiedliwie :)
    One tylko tak strasznie wyglądają, w rzeczywistości wcale się w nich źle nie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli jest jeszcze nadzieja.. super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwnie się czuje jak tak wszyscy mówią jaka to ja wspaniałomyślna :P Ja po prostu próbuję nie być pazerną, a i tak nie wychodzi, co widać u mnie na blogu.. :D A odżywka ta z awokado i masłem karite z pewnością nie byłaby za ciężka, ona naprawdę leciutka jest! Tzn. zależy jakie masz włosy ;) Ja zawsze sądziłam, że te odżywki do włosów suchych i zniszczonych będą naszpikowane nawilżaczami, przez co moje biedne włosy szybciej by się przetłuszczały, ale jednak nie ;) Są dla mnie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń