niedziela, 8 grudnia 2013

Przegląd drinkowy + wyniki rozdania :)

Witam!

Przeglad drinkowy to zbyt oryginbalny nie będzie ale cóż ciekawego wczoraj wymieszłam: Mojito
- oczywiście poniżej wszyszystkie składniki użyte do drinka + lód który znajduje się bezpośrednio w szklankach - przepyszny drink orzeźwiający :)


A oczywiście urodziny obchodzę dokładnie 6 grudnia czyli w Mikołajki.
Dziękuję wszystkim bardzo za życzenia urodzinowe :)

Wyniki rozdania:

Oczywiscie cały dzień ślęczałam nad blogami i sprawdzałam komu faktycznie przydałby się taki zestaw.

Zacznę od osoby którą chciałam wyróżnić i przesłać prezent niespodziankę - tekst był wybitny :

Ciekawska Beti

A wygrywa:

Rzenn

Oczywiście w wyborze nie było brane pod uwagę samo zgłoszenie ale cąłkoształt i oczywiście to co sami tworzycie na blogach było dodatkowym atutem.

Chciałabym wspomnieć jeszcze o dziewczynie która tworzy mega piękne makijaże i jesteście zainteresowani to zerknijcie sobie tutaj :)

Dziekuję za udział w rozdaniu i zapewne niedługo coś nowego się u mnie wydarzy :)

Teraz czekam na wiadomości z adresami do wysyłki od dziewczyn na mojego e-maila:

robaczeeek@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie :)
Aga!!!

12 komentarzy:

  1. gratki:)
    a ja zapraszam do siebie, do wygrania niespodzianka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczyny. Szkoda trochę, na tą piękną paletkę czyhałam najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    I dziękuję za wyróżnienie, baardzo mi miło!!! :)))*

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie, ominąć taki post :)) Dziękuję pięknie, ale jak już ci pisałam, chciałabym, żebyś przekazała nagrodę komuś innemu :*
    A mojito uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziękuję! Zaraz napiszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mojito- mój drugi ulubiony drink <3 uwielbiam go za tę świeżość
    gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dziewczyny!
    mojito ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachciało mi sie mojito... Wieki nie piłam

    OdpowiedzUsuń