wtorek, 10 grudnia 2013

Kolejna szansa dla osób biorących udział w moim rozdaniu

Witajcie!

Nie chciałabym nikogo skrzywdzić swoim osądem i przydzielać bezpośrednio kosmetyków, dlatego też osoby które brały udział w rozdaniu, które skończyło się 05-12-2013r. mają dzisiaj szansę na wybranie sobie co chiałyby wygrać:

- paleta cieni

- pędzle

- lakiery + korektor

Pierwsze osoby, które zgłoszą chęć otrzymania, któregoś z powyżej napisanego kosmetyku - otrzymaja go po mojej weryfikacji czy faktycznie brały udział w rozdaniu.

Także kto pierwszy ten lepszy - same sobie zróbcie prezent na Święta.

czyli zgłaszamy się tak:

Obserwuję jako:
wybieram: (jedną z podanych powyżej rzeczy np pędzle)
e-mail:

Mam nadzieję, że taka forma Wam odpowiada :)

A żeby nie było tak smutno to popatrzcie sobie na moje 29-letnie zmarszczki po oczami :) oczywiście widać moja ulubioną kredkę z AVON Sugar Plum :)

Miała być jeszcze moja samojebka ale nie chcę już Was totalnie straszyć.
Jutro w końcu jakaś recenzja - ależ mi to rozdanie zabrało czasu :)

Pozdrawiam serdecznie!
Aga!!!

26 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : Patrycja B.
    Wybieram : pędzle
    e-mail : patka9303@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje jako: eternal-child
    wybieram: paletkę cieni
    email: patilisowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Eee tam gest ;)) Grunt, że się śmiejesz, byle takie zmarszczki mieć ;) A ja też mam rzadkie włosy i cienkie dość ;) Poszukaj na wizażu wątku, jest o porowatości włosów - wg tego powinno się dobierać pielęgnacje, ja tam nie wiem w sumie jakie mam włosy, muszę dopiero poczytać o tym :P

      Usuń
  4. Obserwuję jako Katerina Petrova
    wybieram korektor + lakiery
    email: nikeila6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako :Renata k
    wybieram: maży mi się ta przepiękna paleta cieni
    email: dzuns.eu30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byś widziała moje zmarszczki ryczące trzydziestki hehe u ciebie nie widać wcale

      Usuń
  6. Jakie tam zmarszczki, co Ty bredzisz ; ) Piękne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Nely
    wybieram: pędzle
    e-mail: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmarszczki? co Ty gadasz? :P
    Ale masz rzęsyyy :O super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu, już się niestety spóźniałam... A miałam nadzieję, że lakiery i korektor będą moje. No cóż, gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Taida Wojciechowska
    wybieram: PALETĘ
    e-mail: 1allegro@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie się spóźniłam ale próbuję bo jest cudowna :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako; Magda Lena
    Wybieram:pędzle
    e-mail;madzia_pl@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Alexzus
    wybieram: paletkę
    e-mail: lolalexz@gmail.com

    Pewnie też już za późno.. ale też spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest z Tobą tak źle.. moje 18 letnie zmarszczki.. :D przycięte trochę ale widać - http://imageshack.us/a/img543/8715/heub.jpg

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba sie niestety spóźniłam, ale jakby dziewczyny zrezygnowały to...
    Obserwuję jako: zaczarowana
    wybieram: korektor + lakiery
    e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Lakierki cudowne są :)
    I Tyś zmarszczki widziała ;DD Ciekawe gdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor kredki cudny, a jakie rzęsiska długie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz rzęsiska śliczne :)
    a zmarszczki...nie widzę,wyobraź sobie więc jakie ja mam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako; dobiezka
    Wybieram:paletkę
    e-mail;dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Magdalena B
    pedzle
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widzę żadnych zmarszczek, widzę piękne rzęsy ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: olajla a
    wybieram: pędzle
    e-mail: ollaaaa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tam,oj tam,jakie zmarszczki,ja tam nic nie widzę :)

    nie brałam udziału w poprzednim rozdaniu-zrezygnowałam ze względu na ogrom prezentów,z których i tak bym nie skorzystała,ale widzę,że takie rozwiązanie rozdzielenia było o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń