poniedziałek, 16 grudnia 2013

Nowości zakupowe i paczuszkowe z ostatniego tygodnia!

Witajcie!

Nie wiem jak u Was ale u mnie ostatnio gdyby mi się tak chciało cokolwiek robić jak mi się nie chciało to byłby luksus :)
Ale może troszkę poważniej chciałabym Wam pokazać co takiego ostatnio zakupiłam i nawet jedna wygrana na blogu mi się trafiła :)
Chciałabym może najpierw wspomnieć jak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło zapakowanie paczuszek przez firmy :
A teraz pierwsza paczka zawierała płyn micelarny z Dermedic:
A sam płyn dostałam dzięki wygranej u Wery - z czego jestem bardzo zadowolona - kosmetyk niestety musi chwilkę poczekać na swoją kolej - a prezentuje się on tak :)
Teraz zakupy z sklepu Skarby Syberii - również wszystko było bardzo dobrze zapakowane:
Jeden szampon z zestawu był akurat dla koleżanki:
1. Każdy z szamponów kosztował 12,90zł za sztukę
2. Maski do włosów kosztowały 23,90zł za sztukę
3. Skończył mi się akurat krem pod oczy więc zakupiłam sobie z Receptur Babuszki Agafii za - 12,90 a co mnie zdziwiło że jego pojemność to 50ml - także spokojnie wystarczy mi na rok czasu :)
Teraz kolej na moje zakupy AVONowskie - tym razem bardzo małe:
1. Peeling do ciała - taki prawie prezent za zamówienia.
2. Kremowy żel do mycia twarzy - również okazyjnie kupiony bo poniżej 5zł.
Zrobiłam jeszcze jedna zakupy w drogerii Natura - skusiły mnie ich pudry sypkie:
Pierwszy puder jest transparentny i ma niby matowić skórę - a ciekawe :)
Drugi zaś ma kolor Natural Beige i także ma być matujący:
Koszt jednego wyniósł 13,99zł - powiem szczerze że podkusiła mnie cena i chęć wypróbowania pudru sypkiego - bo póki co ciągle używam takiego ale w kamieniu :)

To byłyby wszystkie zakupy - jakichś tam większych szaleństw nie zaobserwowałam choć tak zastanawiam się nad zakupem jednego bądź dwóch cieni takich matowych dzisiaj sobie nawet pójdę na nie zerknąć :)

A Wy kupiłyście coś ciekawego w tym miesiącu?

Pozdrawiam!
Aga!!!






18 komentarzy:

  1. fajne nowości, paczki
    udanego testowania
    niebieski peeling z Planet spa też mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy ze Skarbów Syberii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy.....ja z avonu też zrobiłam tyci zakupy ;)
    ciekawa jestem tych pudrów....kiedyś używałam sypkie a teraz w kamieniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam ostatnio ten puder z KOBO i jestem zachwycona!
    a tak to jakieś tam cienie i sprzęt do mani hybrydowego dzisiaj kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nic ciekawego nie kupiłam ponieważ dostałam w prezencie wiele ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę rosyjskie kosmetyki - niech się u Ciebie dobrze sprawują! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O Skarby Syberii :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już w grudni staram sie nic nie kupować nie licząc mm prezentów hi

    OdpowiedzUsuń
  9. ten micelek Dermedic u mnie sprawdza się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, dzięki za kartkę :)))) Teraz mam Cię jak szpiegować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten peeling z avon zamówiłam jakiś czas temu na rozdanie na miom fanpage,cieszył się dużą popularnością i będzie można jeszcze taki u mnie wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten płyn z Dermedic i uważam że jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje tych rosyjskich kosmetyków :P Ja też miałam wyłącznie pudry w kamieniu ;) W sumie długo nie używałam nawet pudru, ale ostatnio ciągle ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne paczki ;) miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń