sobota, 7 grudnia 2013

Mikołajkowo i urodzinowo :)

Witajcie !

Post miał się ukazac wczoraj ale przez parszywą pogodę (wichury + opady śniegu) po prostu nie miałam siły. Ja współczuję osobom które mają takie reumatyczne problemy bo to jest zdecydowanie uciążliwe przy normalnym funkcjonowaniu :)

A chciałam Wam bardzo pokazac jaką świetną paczkę otrzymałam od Pauliny :)
Ten zestaw z Farmony miałam kupic ale zdecydowałam się omijac drogerie szerokim łukiem bo wszystkiego mam zdecydowanie za dużo - ale uwierzcie że cieszyłam się jak dziecko :)
Kolej na przepiękny świąteczny kubeczek, figurkę zabawnego renifera i bransoletkę - wszystko jest świetne a taką biżuterię lubię :)
A tutaj druga strona kubeczka :)
Kolej na słodkości oczywiście czekoladki Aero i Lion'a już nie ma zresztą mój P. pierwszy się łasił do tego :)




Oczywiście nie mogło w całości zabraknąc kartki świątecznej, która mnie mega urzekła :)



A tutaj prezent od rodziców na urodziny + oczywiście wkładka finansowa. Uwielbiam takie kapciuchy a zresztą i tak najczęściej śmigam po domu w dwóch parach skarpet bo nigdy papci nie mogę znaleźc :)



A tutaj chciałam się pochwalic co kupiłam siostrzenicy mojej kochanej - w sumie córeczce mojej najlepszej przyjaciółki, która na moje nieszczęście mieszka daleko i choc raz na jakiś czas mam okazję z nimi pobyc. I tak wczoraj było priorytetem pojechanie do Amelii i danie jej prezentu Mikołajkowego - zresztą przyjaciółka również otrzymała małe co nieco kosmetyczne :)
No i w sumie cały dzień był w biegu. A do tego zwaliło drzewa na tory trasa Wrocław-Legnica i były one nieprzejezdne przez 3 godziny no i mój P. mnie terroryzował bo przecież musiał wrócic do domu. A ucieszyłam się bo w końcu wysłali do mnie zamówienie z Skarbów Syberii i w przyszłym tygodniu się pochwalę co i jak :)

Póki co uciekam sprzątnąc zmywarę, wyciągnąc pranie i nastawic kolejne bo jak zwykle sobota to dzień porządkowy.

A wieczorkiem posiedzenie urodzinowe :)

Aja właśnie a pochwalę się tylko że w końcu skończyłam 29 lat :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu!
Aga!!!

24 komentarze:

  1. dostałaś śliczne prezenty, Paulina się postarała :)
    Wszystkiego najlepszego kochana :)
    Mogę ukraść zdjęcia paczki i umieścić je w albumie na fanpage'u mojego bloga, prawda? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że możesz - jakby był jakiś problem to na e-maila mogę Ci je przesłac :)

      Usuń
    2. udało się, dziękuję ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepszego :)
    Fajne prezenty, Farmona świetna, broniłam się przed nią, bo bałam się zapachów a one cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Njalpeszego :*
    fajne prezenty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :)
    Gratuluję przesyłki! :D

    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego :) I najcieplejszego też;)))

    Wspaniałe są te kapcie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty :) Wszystkiego najlepszego :) / W wolnej chwili, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie lub rozdaniu :) Mam nadzieję, ze nagrody skuszą heh:) (http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, serdeczne życzenia wszelkiej pomyślności!
    misiak przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Ja w tym miesiącu również będę mieć urodziny, akurat 19 :)
    Cudne prezenty, nie dostałam osobiście nic bo już wyprosiłam by dano mi zamówione przedwcześnie prezenty 2 tygodnie temu (kosmetyki) bo moja potworna cera ich potrzebowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Niezmiernie się cieszę, że prezent się spodobał i dziękuję serdecznie za mój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne prezenty... a kartka zabójcza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda była iście parszywa, za to prezenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona bajeczna czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione wszystkiego najlepszego ;) 6. masz, prawda? :) Ja dostałam tydzień temu do domu zestaw Farmony, ale pierniczkowy :DD brat mi wczoraj przywiózł ;)) Ale pachnie, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post i świetne dzjęcia:) Spóźnone wszystkiego najlepszego!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do kapciuszków mam podobne we wzór norweski :)
    Ciekawe paczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego :)
    Ale tego uzbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka Ty kochana jesteś, ze tak dbasz o tę dziewczynkę!

    OdpowiedzUsuń