wtorek, 3 grudnia 2013

:)

Witam!


Nie wiem jak u Was ale u mnie jest bardzo ładna pogoda i nawet zimno za bardzo nie jest .
A mój rezonans to dopiero wyjaśni się za dwa tygodnie czyli 17-12-2013r. jak pójdę do ortopedy i mi wszystko po ludzku wytłumaczy - zresztą na same wyniki będę czekała do tego dnia. Ale jaka bania będzie jak sobie pooglądam filmik z moimi układami wszelkimi i opis co tam mi dolega - ale póki co jeszcze muszę się uzbroić w cierpliwość.
Ja nie wiem jak u Was ale mnie wczoraj wszystko przestało boleć przed badaniem a po to prawie wyłam z bólu choć muszę przyznać że głowa mi pęka po tych dziwnych szumach i stukach. Ale jedno muszę przyznać w tym korytku co robią badanie było bardzo wygodnie i aż takie do spania bym sobie z chęcią załatwiła :)

A oprócz nędznego smędzenia o moim gorszym bądź lepszym stanie zdrowia chciałabym Was zaprosić na rozdanie u Ciekawskiej Magdaleny mi się ono spodobało a Wam jak?

Pozdrawiam Was serdecznie i po wynikach na pewno się odezwę jeszcze troszkę posmęcić :)

A jeszcze przypominam o moim rozdaniu które trwa do 05-12-2013 :)

Aga!!!

11 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia i ciesz się ciepłą pogodą z radością :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja paczka z wymianki już doszła, ale zostanie odpakowana 6.12 :)
    duużo zdrówka i cierpliwości przy tych wszystkich badaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wyniki będą dobre ;)) Ja do ebook'ów mam tablet kupiony w biedronce za 229 zł bodajże ;P Może lepiej kupić tablet i mieć do wszystkiego? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci Kochana powodzenia w rozdaniu i dużo dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia i powodzenia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również Ci życzę powrotu do zdrowia :)
    PS. przez przypadek skasował mi się Twój komentarz, który napisałaś... :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Test zdałaś jako jedna z niewielu (2 ;D) pozytywnie z tym wielokropkiem, chyba wiesz o co mi chodziło z tym? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest mega zimno ;|
    Życzę powodzenia w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja odpuszczam wszelkie rozdania, ale Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń