czwartek, 4 lipca 2013

Kolory tęczy - TAG

Witam!

Dziękuję bardzo za nominację do TAGu : KOLORY TĘCZY a nominowana zostałam przez http://eweliska.blogspot.com . A teraz kolorki które w nim biorą udział: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, różowy :)



CZERWONY - żel pod prysznic mleczko rabarbarowe o przepięknym świeżym zapachu

POMARAŃCZOWY - krem na dzień z granulkami koloryzującymi zawsze gości u mnie latem

ŻÓŁTY - żel arnikowy na rozszerzone naczynka, sińce, potłuczenia, obrzmienia powiem tylko tyle że sińce znikają w mgnieniu oka

ZIELONY - żel do mycia twarzy oczyszczająco normalizujący naprawdę świetny żel i nie wysusza nadmiernie

NIEBIESKI - głęboko oczyszczająca maseczka z glinką - świetnie działa na skórę twarzy pomimo że nie polubiłam się z nią od pierwszego użycia :)

RÓŻOWY - mleczko do ciała brzoskwinia i liczi mimo że zapach jest intensywny to lubię je za to jak nawilża

I to byłoby chyba wszystko. Osobiście nie wiem kogo by nominowac więc zapraszam Was wszystkie do wzięcia udziału w zabawie jeśli tylko macie ochotę :)

Pozdrawiam!
Aga

14 komentarzy:

  1. Nie mialam zadnego z tych produktów chociaz planuje wyprobowac szampon z alterry dla mojej wrazliwej skory glowy powinien byc ok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu z Aleterry jeszcze nie miałam okazji mieć a mleczko o ciała jest fajne tylko ciężko się rozsmarowuje :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Starałam się je co nieco zróżnicować coby za nudno nie było :)

      Usuń
  3. Ja już brałam udział i to naprawdę świetny pomysł na tag :) Ten żel z Kamila ma ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam że tylko dla samego zapachu będę wracała do tego żelu bo naprawdę jest ciekawy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dlatego się zdecydowałam na udział w nim a Ciebie też zapraszam :)

      Usuń
  5. Tej Alterry jeszcze nie miałam;) Dzięki za udział w zabawie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, a chciałam wcześniej coś napisać ale szalony tydzień w pracy miałam i dopiero wczoraj mi się udało co nieco ogarnąć :)

      Usuń
  6. fajny tag, widziałam już na innym blogu ale dziewczyna nie miała tylu kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. żel Kamil mnie nie powalił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie powalił szczególnie jego zapach aczkolwiek samo działnie nie jest jakieś rewelacyjne :)

      Usuń