sobota, 7 lutego 2015

Zdenkowani w styczniu!

Witajcie!

Niestety w tym tygodniu miałam chorego chopa i wiecie jak z nimi jest lepiej nie ruszać i obchodzić szerokim łukiem :)
Ale miało byćdenko które w całości prezentowało się oto tak:
A teraz w kolejności :
Do włosów udało mi się zużyć:


1. MARION - olejek orientalny z kokosem i tamanu - wzmacniający - był ze mną ok 3-4 miesiace także wydajność na plus.
2. Clobex - szampon leczniczy od dermatologa - również był w mojej łazience dość długo ale dlatego iż mogłam go stosować tylko dwa razy w miesiącu. Ogólnie po całej kuracji mam wrażenie jakby włosy mi się dodatkowo wolniej przetłuszczały.



Do twarzy:

3. NIVEA - krem do twarzy - szkody mi nie zrobił jednak rewelacji również nie było.
4. AVON solutions - pianka do mycia twarzy - dość często bywa w moich denkach bo ją lubię.
5. Receptury Babuszki Agafii, krem pod oczy 35+ - więcej nie kupię przez ogromną pojemność bo aż 50ml i to iż przy większej ilosci się nie wchłaniał tylko rozmazywał.
6. AVON Planet Spa - maseczka do twarzy Turecka łaźnia z glinką - bardzo dobra maseczka i bardzo wydajna.
Kolej na coś do kąpieli:
7. Mydło do rąk Linda z Biedronki - kupię ale inną wersję zapachową.
8. ISANA - sól do kapieli trawa cytrynowa i bambus - muszę koniecznie zakupić inny wariant zapachowy.
9. Wellnes&Beauty - świetny płyn do kapieli szkoda ze wycofany :/
10. Ziaja blubel - mydło pod prysznic brzoskwinia i gruszka - bardzo chemiczny zapach choć do samego oczyszczania ciała nie mogę się przyczepić :)



Pielęgnacja ciała:



11. Atopum - balsam przeznaczony do skóry atopowej suchej i wrażliwej - powiedzmy sobie że przy mojej normalnej dawał sobie średnio radę - także sucharkom nie polecam kompletnie. Średniak.




Kolorówka:
12. AVON - lakier do paznokci w końcu się z nim pozegnałam nie lubię lakierów z AVON jak i tych z Wibo kompletnie nie trzymaja mi sie na paznokciach (z małymi wyjątkami).
13. Pierre Rene - lakier bezbarwny
14. AVON - błyszczyk do ust służył pod koniec jako nawilżacz ust ale tylko w domu :)
15. Pędzel do puru - niestety plastikowa część odpada od metalowej no i włosie ma tragiczne także nie płaczę iż się żegnamy.


Różności:


16. Gąbka kąpielowa z Biedronki - tania i dobra :)
17. Cplgate - pasta do zębów - ostatnio moja ulubiona firma.
18. Wosk YC - żurawinowy - apach słodkawy mi się bardzo podobał.
19. Papier toaletowy nawilżony z Biedronki - dobry i tani czego chcieć więcej.




Suplemanty:

20.
- magnez - stały bywalec denka i przy ciągłym stosowaniu zaobserwowałam zmniejszoną ilość skurczy :)
- choróbsko czyli tabletki do ssania na ból gadła i kaszel
- aspirin C - również na choróbsko :/
- Nimesil - przeciwbólowo - no niestety na mnie kompletnie przestał działać :/
- naproxen - maść chłodząca przeciwbólowa - jest dobra jednak efekty są również dość krótkotrwałe.

I to byłoby wszystko. Szczerze jestem bardzo zadowolona ze zużyć a w lutym też będzie dobrze bo w końcu podenkuję szampony i jakieś odżywki z którymi jestem dość długi czas a chciałabym już zmiany :)

Coś Was w moim denku zainteresowało?
Jak tam zużycia u Was?

Pozdrawiam!
I spokojnego weekendu!
Aga!!!

22 komentarze:

  1. znam tylko maseczkę avon - lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kupuje te gąbki kąpielowe z Biedronki, jak i równiez pastę Colgate :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spore denko, lubię maseczki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nic z tego denka :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) U mnie tez zużycia w styczniu były spore, na luty za wiele nie będzie, ale zawsze coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie chyba właśnie odżywki najdłużej schodzą, więc cieszę się jak jakąś wydenkuję. :D Ale to tak odnośnie tego ostatniego zdania. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne denko, miałam i maseczkę i balsam fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama muszę kupić sobie jakieś suplementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydło Linda towarzyszy mi od dawna i lubię je za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten Nivea ale szału nie było

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię maski z avonu właśnie za wydajność :-) Ale tej jeszcze nie miałam, więc z chęcią wypróbuję :-) Olejek z mariona mam, ale inny i jestem zadowolona, jak mi się skończy, to sięgnę po ten :-) Biedronkowe mydła używam non stop :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Nie wiem czy w ciągu roku tyle zużywam :D super brawo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna gromadka Ci się uzbierała :) U mnie od jakiegoś czasu bieda ze zużyciami, więc nawet nie ma co pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię maseczki z Avonu i sama niedawno zużyłam dwie z nich :))

    OdpowiedzUsuń