wtorek, 24 lutego 2015

Kompleksowa pielęgnacja stóp

Witajcie!

Wy macie ostatnio podobnie jak Ja że komletnic nic Wam się nie chce? No właśnie posta piszę od soboty i w końcu zmoblizowałam się aby go dokończyć :) Ale ostatnio nudno bo wszystko u mnie z AVON - mają oni swoje perełki lecz nie zawsze. A jak będzie z produktami do stóp poczytacie poniżej.

1.  AVON - Foot Works - Chłodzący spray do stóp mięta i aloes.
2. AVON - Foot Works -Relaksująca kąpiel do stóp jagody i wanilia.
3. AVON - Foot Works -Pedikiur doskonały.



Opakowanie:

1. Typowe dla sprayi - czyli zakończone atomizerem. U mnie nie zacinało się do samego końca. Ubytek zobaczycie pod źródło światła.
2. Kąpiel do stóp ma opakowanie ze zbyt twardego jak dla mnie plastiku mogliby to zmienić. I tutaj podobnie zużycie zobaczycie jak podsuniecie opakowanie pod źródło światła.













3. Tubka z miękkiego plastiku gdzie znowu aby zobaczyć ile produkty pozostało należy przysunąć ją pod źródło światł. Zużyjemy ten produkt praktycznie do samego końca bez rozcinania opakowania.




Konsystencja: 

2. Kąpiel ma formę gęstego żelu o cudowanym zapachu jagód i wanili gdzie wanilia jest słabiej wyczuwalna. Gdyby była dostępna zdecydowanie kupiłabym jej więcej. 






1. Jak to spray wodnistą ma formę :) Zapach miety i aloesu jes faktycznie bardzo orzeźwiający i chłodzący. Tej wersji zapachowej zapewne także nie dostaniecie jednak AVON z reguły zmienia tylko wersje zapachowe cała reszta jest bez zmian :)










3. Zaś peeling jest zbyt rzadki i posiada za mało drobinek scierających. Raczej nie posiada konkretnego zapachu.



Co nieco o sprayu i kapieli oraz ich skłądy





Co nieco o peelingu:




Skład peelingu.








Moja opinia: 
Zacznę może w takiej kolejności w jakiej dane produkty stosowałam.
1. Kąpiel do stóp zawsze była pierwsza. Świetie relaksowała po całym dniu w butach czy też po całodniowej jeździe na rowerze. Odprężający zapach czego chcieć więcej. Minimalna ilość wystarczy aby dobrze się pieniła takze do tego jest jeszcze wydajna. W sumie podobne rezultaty otrzymam wlewając mydło bądź żel do kąpieli do wody. JEdnak od czasu do czasu warto na taki produkt się skusić.
2. Pod koniec kapieli stóp zawsze używam peelinu i tutaj właśnie stosowałąm pedikiur doskonały. Ja się tylko chcę zapytać gdzie on jest? Ścieranie minimalne i gdyby był troszkę gęstszy to faktycznie byłby prawie idealny a tak zwykły zdzierak który jest za drogi. Myślę że nie warto go kupować - no chyba że macie gładziutkie stopy jak pupcia niemowlaka :)
3. Na koniec żeby całkowicie sie zrelaksować używałąm sprayu do stóp. I ten zdecydowanie bardzo łądnie pachnie a ukojnie stóp po jego użyciu jest dość długie. W sumie wiele wrsji spreyów używałam z AVON i do tej pory na żadnym się jeszcze nie zawiodłam.

Właśnie tak wygląda pielęgnacja moich stóp ok 2 razy w tygodniu. Wszystko zależy od chęci i dobrego samopoczucia.

Moja ocena: 
sprey do stóp: 4,5/5
kąpiel do stóp: 4/5
pedikiur doskonały: 2/5
Dostępność: Konsultantki AVON, Internet
Cena: w zależności od promocji każdy produkt kosztuje w granicach 9-10zł.

A Wy jak dbacie o swoje stopy?
Mam chęć na jakąś sól do moczenia stóp - moze coś polecicie?

Pozdrawiam!
Aga!!!




9 komentarzy:

  1. JA tych spreyów w ogole nei rozumiem .... nie działają na mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wszystko i najlepsza kąpiel byłą ;) peeling do bani, nie kupuje już typowo do stóp ;) A sól jest świetna w Rosie w saszetkach i te zapachy, ostatnio była w promo i jedna jest do wygrania u mnie ;)) nie jest typowa do stóp ale jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię te Avonowskie preparaty do stóp, a pedicure doskonały czeka na swoją kolej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten spray i u mnie świetnie sprawdza się głównie latem. Przynosił ukojenie dla stóp. Kąpieli nie miałam, ale peeling by mi nie przypadł. Nie lubię takich słabych zdzieraków :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś tego sprayu, ale dla mnie to totalny bubelek..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden krem z Avonu do stóp i zamiast nawilżać jeszcze bardziej wysusza :/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię produkty do stóp z Avon :)

    OdpowiedzUsuń