niedziela, 1 lutego 2015

Dwa mydła do rąk.

Witajcie!

Niebawem denko a dziś chciałam wspomnieć o dwóch tanich mydłach do rąk które czasami wypadają lepiej od droższych. A jest to:
All About Beauty - mleko i miód - zapas 1l z TESCO
Linda - fresh fruit - 500ml z Biedronki

Opakowanie:
- TESCO jest to zapas więc przelewamy w trakcie używania do butelki z pompką. Szata graficzna idealna do kompozycji zapachowej.
- Biedronka pojemnik z pompką z przeźroczystego plastiku dzięki czemu wiemy ile jeszcze produktu nam pozostało. Dozownik przez cały okres używania działa poprawnie.





Konsystencja: 
- TESCO żelowa nie przelewająca się przez palce kremowa, o pięknym zapachu mleka i miodu gdzie nie wyczuwam kompletnie nic sztucznego. Domywa bardzo dobrze zapachy. Kolor jasno żółty. Nie wysusza skóry dłoni.
-Biedronka konsystencja identyczna jak w poprzedniku, bardzo dobrze się pieni i ręce po nim ślicznie pachną, nie wysusza skóry, koloru jasnofioletowego.


O produktach i skład:




Moja opinia: Nie będę rozbijała tu obu mydeł tylko dlatego iż zapach i reszta została opisana powyżej a działanie mają identyczne więc po co się powtarzać. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tymi mydłami i mam chęć na zimowe wersje mydełka z Biedronki. Czy Was jak u mnie mydło idzie praktycznie jak woda? Rzadko opisuję tego typu produkty a muszę przyznać iż te akurat mydła są bardzo dobre, nie wysuszają mocno dłoni jednak ja zawsze kremuję 'po' moje łapki. Drugi plus za to iż są to bardzo tanie mydła więc na każdą kieszeń a zapasy opłacają się jeszcze bardziej. Jednak nie wszystkie tanie mydła są dobre u mnie nie sprawdziły się kompletnie te z Lidla bądź z Polomarket a z tego co pamiętam maja zwykła żelową konsystencję która kiepsko się pieni i lubi uciekać z rąk. Ja bardzo lubię te mydła i myślę że nie raz będę do nich wracała.

Moja ocena: 4/5
Cena: 
TESCO - zapas ok 4zł
Biedronka ok 3zł
Dostępność: TESCO i Biedronka

Jednak mojego ulubionego mydła z Luksji nic nie zastąpi ale ja je zawsze kupuję jak jest na nie promocja.

A jakie są Wasze ulubione mydła?

Pozdrawiam!
Spokojnego wieczoru.
Aga!!!

10 komentarzy:

  1. Mydełko Linda sama czasami kupuje i jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polubiłam limitkę Isany zimową z pingwinem, świetna, bo nie wysusza i ładnie pachnie, z Lidla są okropne i nawet nie pachną ładnie.....wysuszają strasznie....

    OdpowiedzUsuń
  3. te z Biedronki nie jest najgorsze, z pewnością lepsze niż Isana i z Lidla mydła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubuje w biedronce takie 500 ml

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mydełka z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też kończą się strasznie szybko. Miałam wersję mleko i miód tego mydełka Linda, ale było takie sobie. Teraz kupiłam tescowe mydełko jakieś liliowe :P zobaczymy, czy warte uwagi:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Luksję uwielbiam :) podobnie jak Palmolive. Często kupuję mydła w Biedronce. WS Tesco raczej nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię mydła z Balea ;) te z Biedronki też są dobre

    OdpowiedzUsuń