wtorek, 10 lutego 2015

Nowości ze stycznia.

Witajcie!

Było denko więc kolej na zakupy. Staram się trochę hamować ale wiadomo co to by było za życie jakby nie mozna było sobie małego co nieco zakupić :)

Biedronka:



1. Torebka świetna bo pojemna, przewieszana przez ramię i jak dla mnie ideał na rower :) Kosztowała 15zł więc warto było.









2. Papier toaletowy nawilżony zimowa wersja - była promocja i dwie sztuki kosztowały 5zł

3. To papier nawilzony akurat z Rossmanna za 4,99 zakupiony w sumie tylko dla pudełka :)







4. Książki z Biedronki
- Danielle Steel - To niemożliwe
- Nora Roberts - Poszukiwana

Każda kosztowała 9,99zł







5. BeBeauty - balsam do stóp oliwkowy

6. BeBeauty - żel do stóp.

7. BeBeauty - peeling do stóp.

Każda sztuka kosztowała zawrotne 1,59zł.





AVON
8. Woda toaletowa męska - żeby nie było że tylko dla siebie kupuję :)
9. Planet spa - maseczka nawilżająca 3 sztuki - 1 już poszła w prezencie :)
10. Solutions - krem pod oczy z amestytem.
11. Care - nawilżajacy krem do rąk - SOS
12. Advance Techniques - serum na końcówki 2 sztuki.

Za wszystko łacznie zapłąciłam ok 40zł.



Rossman:



13. blend-a-med - pasty do zębów wybielajace 2 sztuki - 1 kosztowała 4,99zł
14. Woda utleniona - szybko się kapnęłam że w domu brak - 1,99zł
15. Plastry - podobnie jak z wodą utlenioną jak sie ciachnęłam to poleciałam za potrzebą - 1,99
16. Środek zimy a ja nie miałam czym butów wypastować - w sumie to kremowa pasta - bezbarwna i czrna - 3,39zł za 1 sztukę


17. I znowu żeby nie wyszło zem samolub chopowi kupiłam dezodorant adidasa w którym tylko brak nakrętki - za 9,99zł







 YVER ROCHER:


18. 2 Żele pod prysznic kremowe - sztuka za 7,90zł
19. Antyperspirant - 5,90zł
20. Płukanka octowa malinowa - 12,90zł
21. Szampon = 5,90zł
22. Krem matujący - 13,90zł
23. Torba za 1 gr
24. Tusz do rzęs czarny za 1 gr.



Apteka Gemini:


25. Krem ochronny z witaminą A - 6,29zł

26. Krem ochronny półtłusty z witaminami A i E - 6,29zł

Czytałam o nich wiele dobrego więc postanowiłam sama sie przekonać.




Zakupy ciut większe niżeli denko choć i tak uważam że jest lepiej niż zwykle.

Miałyście coś z moich zakupów co polubiłyście?

Jak Wam się podobaja moje zakupy?

Pozdrawiam!
Aga!!!

18 komentarzy:

  1. Taniutkie te produkty do stóp z BeBeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spore zakupy :-) ale ja też zgrzeszyłam ;-)
    zakupy z Avon fajne, szczególnie te maseczki, w tej cenie ja też bym brała kilka sztuk :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spooore zakupy :)
    Ja odradzam serum z Avonu, mi zrobiło bubę z włosami :/
    Yves Rocher zdobywa moją sympatię kremem, więc może niedługo się skuszę na te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie kosmetyki bebeauty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem alantanu, bo wiele dziewczyn się nim zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczytałabym o tej trójcy z Biedronki do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam paczuchę od Ciebie, dziękuję! Trafiłaś idealnie, byłam w szoku jak zobaczyłam zawartość! Recenzja za moment na blogu wraz z filmem na YT!

    http://bitcheslovecakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wciągnął Cię wir zakupów. Ja z peelingu Bebeauty byłam średnio zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym razem nic nie kupiłam na książkowej wyprzedaży, choć po książkę Nory chętnie bym sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płukanka z malin z YR jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję produktów z Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, właśnie testuję w końcu ten tusz z YR i pierwsze wrażenia pozytywne. Płukanka w dobrej cenie muszę się przejść po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ile świetnych nowości ;)
    Też lubię avon i yves rocher
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaszalałaś ;)
    ceny produktów BeBeauty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on gfc #248, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń