sobota, 28 lutego 2015

Kolejny przegląd chusteczek nawilżonych.

Witajcie!

Dzisiaj pierwszy raz piszę z tableta wiec jak na pierwszy raz tekstu nie będzie za dużo. Wiec zaczynamy.
A chce wam opowiedzieć o chusteczką nawilżonych firmy Hggies oraz Nemdil.
Jak widać chusteczki Huggies są większe od Nemdil. Jednak te pierwsze służą mi do zmywania makijażu, przy sprzątaniu  oraz do codziennego użytku. Lubie te chusteczki ponieważ są bardzo dobrze nawilżanie i często bywają w promocji trzypak za 9,99zl.  Zapachu praktycznie nie posiadają. Te mniejsze Nemdil nosilam ze sobą w torebce i najlepiej przydawały się podczas podróży, do odświeżania rak itp. Jednak dla mnie ich zapach jest zbyt  męczący i drażniący. Pachną bardzo intensywnie kwiatowo no i niestety przytłaczająco. Również są całkiem nieźle nawilżanie. Koszt ich to ok 2zl w Pepco.

Składy dla zainteresowanych.
Również kupujecie tego typu produkty czy raczej nie?
Jakie są wasze ulubione chusteczki?

Udanego weekendu!
Aga!!!

20 komentarzy:

  1. Czasami zdarza kupić mi się chusteczki nawilżane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kupuje tego typu produkty. Znalazły one u mnie wiele zastosowań nie tylko domowych, ale również do zmywania makijażu czy też czyszczenia palet. Moimi ulubionymi chusteczkami są chusteczki z Tesco Gaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię nawilżane chusteczki, kupuję takie w różowo-niebieskim opakowaniu (z zamknięciem) ale nazwy nie pamiętam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już przestałam kupować takie chusteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupuje tych chusteczek. Zapraszam do siebie! Jeśli ci sie spodoba zaobserwuj a ja na 100% sie odwdzięczę.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie te chusteczki dobrze sprawdzają się w zmywaniu śladów po kredkach ze stołu, które lubi zostawiać moja córcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych chusteczek, jakiś czas temu miałam chusteczki alterra z Rossmanna i były ok:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to zbędny gadżet. No może na podróż jedynie się przydają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię, zwłaszcza jak wychodzę z córką ;) lubię z rosa do rąk i te z lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam ich tylko w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam ich tylko w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja teraz z Biedronki używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze mam w torebce chusteczki do higieny intymnej z Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam w domu takie chusteczki :-) Ostatnio kupuję Babydream z Rossmanna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sięgam po nie raczej w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sięgamy po tego typu produkty, są bardzo wygodne- szczególnie w podróży :)

    OdpowiedzUsuń