piątek, 13 lutego 2015

Podaruj paczuchę - otrzymałam ją i Ja !

Witajcie!

Dziś szybki post i w sumie dość krótki ponieważ nie miałam jak zrobić więcej zdjęć a paczucha pozostała w innym mieście.

A co to była za akcja? Już Wam przybliżam.
Akcję zorganizowała Dimipedia  a chodziło w niej o to iż losowo zostały wybrane nam inne blogerki które robiły paczki do kwoty 50zł. Miało sie tam znaleźć 3 pełnowymiarowe kosmetyki i do dnia otrzymania paczki zadna z Nas nie wiedziałą kto ją będzie robił. Plus za to iż wypełnialiśmy ankiety czego byśmy nie chciały otrzymać i co byśmy chciały aby w paczce się znalazło. Do mnie paczka dotarła w poniedziałek i o tym fakcie dowiedziałam się 'pocztą pantoflową'. Niestety mieszkan na wynajętym miezkaniu mam dziwnego listonosza i nie chciałabym mieć zgrzytów że pozostawiła coś u kogoś innego albo aby coś zaginęło :)

Moją paczkę robiła lawendowa Magda z której jestem bardzo zadowolona. Była ona ogromnie zróżnicowana i muszę przyznać szczerze że większości z kosmetyków sama bym sobie nie kupiła ato dlatego że nie zwróciłabym na nie uwagi albo nie chciałoby mi sie ich zamawiać przez internet :)

A tak było wszystko zapakowane (oczywiście pudełko strasznie zmaltretowałam jak je otwierałam)


Nie było mowy aby cokolwiek się uszkodziło podczas wysyłki :)













A tutaj macie zawartość - niestety tylko jedno zdjęcie zrobiłam bo jak zwykle jak bywam w domu wszystko dzieje sie na biegu.
1. Ziaja - liście manuka - tonik (nawet przyznam ze już od jakiegoś czasu miałam na niego chęć i mam)
2. The Body Shop - masło do ciała z masłem shea - na tego typu kosmetyk oj miałam chęć od bardzo dawna i jestem ciekawa czy się polubimy :)
3. Planeta Organica - peeling enzymatyczny - koło tego typu peelingów chodziłam od jakiegoś czasu ale zawsze odkładałam a teraz się przekonam czy są tak dobre jak piszą dziewczyny.
4. Golden Rose - brązowy lakier do paznokci - również miałam chęć na lakier o tym kolorze więc jest bardzo trafiony.
5. Yankee Candle - o zapachu snowflake cookie - pachnie przepięknie przez folię :)
6. MIYO baza pod cienie - tego typu produkty używam zawsze jak maluję oczy cieniami więc na pewno się nie zmarnuje a tej bazy jeszcze nie miałam.
7. Kąpiel Agafii scrub do ciała cukrowy - teraz patrzę ze dystrybucja z Wrocławia - może uda mi się co nieco dorwać stacjonarnie - uwielbiam peelingi :)
8. Natura Siberica próbka kremu do twarzy, Laura Conti krem do stóp oraz płatki pod oczy :)

Nie no paczka bardzo mi sie podoba i nie mogę sie w sumie doczekać kiedy zacznę używać z niej kosmtyki jednak póki co muszę spożytkować to co jest pootwierane i ma krótsze terminy ważności.

A jak tam dziewczyny Wasze paczuszki?
A te z Was które nie brały udziału co uważają o takich akcjach?

Pozdrawiam cieplutko!
Aga!!!

27 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka, pare razy brałam udział w podobnych akcjach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta paczucha ;-)
    ciekawe co mi ten rok przyniesie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę,się że sprawiłam ci taką małą przyjemność i mam nadzieję,że produkty które wybrałam sprawdzą się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka :) Na Ziaję i Organice również przymierzam się od jakiegoś czasu :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło z TBS miałam i było idealne na zimę przez swoją dość gęstą konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczka? A jaka dokładnie firma dystrybuuje we Wro rosyjskie kosmetyki? Też jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że nie wiedziałam o tej akcji,bo sama chętnie wzięłabym w niej udział...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę przyjemna zawartość, miłych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paczka z fajnymi kosmetykami, miłych testów, niech Ci wszystko służy :))
    Fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna akcja i gratuluję paczuszki,tzn kosmetyków,które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super paczka :) i widze duzo fajnych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra paczka i fajna akcja. Może kiedyś... :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł, a zawartości paczki zazdroszczę :) I oczywiście czekam na recenzje. Ja z racji pracy mam mało czasu na co dzień, więc nie zgłaszam się do takich akcji, bo nie miałabym nawet jak skompletować paczki, ale pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie brałam udziału w akcji, twoja paczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy otrzymałaś :)) ja nie brałam udziału, jakoś przegapiłam tę akcję :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty, to czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super produkty, to czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, cieszyłabym sie jak dziecko:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna przesyłka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń