wtorek, 30 grudnia 2014

Zakupy z ostatnich 3 miesięcy :)

Witajcie!

A dziś u mnie haul zakupowy który jak na mnie jest ubogi i gdyby nie zamówienie z DMu to byłoby całkiem mało. A tak oto prezentuję się zakupy:
zamówienie z DMu:



1. 3 żele pod prysznic z zimowej limitki
2. 2 mydła do rąk
3. Dla mojego P. też musiał być jakiś zakup więc jest żel
4. krem do rąk z mocznikiem
5. 2 kremy do stóp z mocznikiem jeden 10% a drugi 25%
za całość z przesyłką zapłaciłam jakoś 63zł


zamówienie z AVON (w sumie to nawet 3 zamówienia)



1. Kremowy żel do mycia twarzy ANEW - 8,99zł
2. Lekki krem do twarzy ANEW - 12,99 zł
3. 2 sztuki kredki do oczu Sugar Plum - 19,98zł
4. A dla mojego P. żel pod prysznic oraz żel do golenia za ok 8zł





W markecie zakupiłam :



1. sól do kapieli ON Line mleko i miód - za 4,50zł













2. Zmywacz do paznokci w POLO - cena widniała 2,99zł a przy kasie wyszło 4,99zł - ach ale w Wigilię machnęłam ręką jednak sklep mnie do siebie zraża :/



A teraz łupy z Rossmanna:



1. Tyle osób chwali tą emulsję z Alterry że sama się skusiłam a była akurat na promocji za 6,99zł
2. Pędzelek do cieni ellite - kurcze tylko tak go położyłam że nie mogę znaleźć :/ za 8,99zł
3. Isana limitowane mydełko - 2,59zł








4. ISANA limitowany płyn do kapieli - 4,29zł
5. Odżywka ekspresowa do włosów - za 4,99zł można wypróbować
6. Isana wzięłam na zapas mydełko z limitki :)






A teraz ostatnie wygrane:
U Cammie wygrałam:



JOIK - peeling grapefruit i mandarynka :)









U Martyny (MDTM) wygrałam:


1. Revolution - cienie do powiek
2. real Techniques - gąbeczka do podkładu
3. The Body Shop - masełko do ust








To byłoby już wszystko i zdecydowanie kupowałam rzeczy których aktualnie nie miałam - DM w sumie był największą zachcianką :)

Jeszcze denko z tego roku i można będzie go już zamknąć :)

Spodobało się Wam coś szczególnie?

Pozdrawiam!
Aga!!!

13 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, jak na 3 miesiące to nie za dużo:) w styczniu przyjedzie do mnie DM jeeee:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowosci :) u mnie w Rossmannie wszystkie pingwinki były wykupione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie Revolution mnie kuszą, mimo, że nie umiem się malować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wygrane i zakupy, kusi mnie ten DM ;)) Sugar plum najlepsza kredka ;) a zestaw męski wzięłam dla brata. Limitka z Isany bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobyczy z dm-u zazdraszczam szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JOIK mnie ciekawi baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wzbogaciłam się ostatnio o paletkę Revolution.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z zimowych limitów nic nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, gratuluję wygranej :]

    OdpowiedzUsuń