niedziela, 28 września 2014

Zakupoholizm września :)

Witajcie!

Całkiem nieźle z zakupami trzymałam się do ostatniego weekendu jak byłam u teściowej i postanowiłam pójść do TESCO ale o tym poczytacie poniżej :)

Carrefour - zakupiłam pierwszy produkt w tym miesiącu :)
1) Linteo - chusteczki nawilżone tanie i dobre jednak oprócz Carrefora nigdzie ich nie spotkałam - kosztują ok 3,50zł.
AVON - nie ukrywajmy przy zamówieniu zawsze wpadnie coś do koszyka :)
2) Planet Spa - masło do ciała i serum do twarzy z ekstraktem z kolumbijskiej kawy - program dla konsultantek i zestaw za 1 zł :)
3) Naturals - dwufazowy balsam do ciała Rozgrzewające przyprawi i wanilia - niebawem pójdzie w ruch a kosztował ok 6zł
4) Clearskin - korektor - ok 6zł
Biedronka- tutaj więcej słodkiego niż kosmetyków ale wszystko w tonacji czekoladowej :)
5) Babeczka do kąpieli czekoladowa za bodajże 4zł a że ja w okolicach pracy za bardzo nie mam sklepu więc skusiłam się od razu na czekoladę krówkową za 4zł i batonika za 0,90 zł :)
Kolejne zakupy w Chińskim Centrum:
6) kupiłam tylko lakier czarny Quiz jakby był biały pewnie też by wpadł do koszyka :) Podobały mi się jeszcze buty ale ja nie dam 60zł za buty które będą miały raptem 3 miesiące gwarancji także przy kasie odłożyłam :/
Kolej na zakupy w drogerii Natura - gdzie weszłam tylko po serum i gumki do włosów :)
7) Marion jedwab do włosów za 1,99zł :)
8) Gumki duże nie łączone metalowymi częściami tylko jakoś zgrzewane za 5zł
9) Joanna żel peeling z limonką - zaciekawił mnie a kosztował 4,99 zł więc przy okazji wpadł do koszyka :)
A teraz prezent od Silver za to że ciągle gadam :)
I w paczce znalazła się:
- Maseczka z Eveline
- Isana sól do kąpieli
- Wibo lakier do paznokci (nawet mam go na nich dziś :))
- 2 próbki kremu
- krówki i MilkyWay zostały natychmiastowo skonsumowane :)
- dla Babmbuszka saszetka która też została skonsumowana oczywiście przez mojego pupila :)
Kolejne zakupy Rossmann - chciałam szampon Alterra i gumki do włosów a w rezultacie wyszłam z dodatkowymi szamponami które widziałam po raz pierwszy :)
10) Isana med szampon do włosów - 2,99zł
11) Alterra szampon z migdałem - 5,99zł
12) Isana szampon z 5% urea - 2,99zł
Kolejne zakupy to TESCO - kompletnie tam zaszalałam ale ceny były bardzo kuszące :)
13) Joanna dwa mini żele do higieny intymnej oraz odżywka bez spłukiwania z pokrzywą - sztuka za 2,50zł - akurat do teściowej potrzebuję takie mini wersje coby nie wozić wszystkiego ze sobą tam i z powrotem :)
14) Biały jeleń - żel do higieny intymnej mini wersja - za 1,50zł
15) Cztery pory roku krem do rąk z bawełną - 2,30zł
16) Ziaja sopot spa płyn micelarny za ok 4,50zł
17) Ziaja mleczko + micel kozie mleko za ok 3,80zł
18) Ziaja masło kakaowe do ciała za ok 6,20zł - było jeszcze oliwkowe ale po spojrzeniu w koszyk i przypomnięciu sobie ile ja mam mazideł do ciała w domu zrezygnowałam
19) dwie pasy do zębów Blend-a-med pro expert - cena za sztukę 4,99zł
i już ostatnie zdjęcie :)
20) Kolejny zmywacz 100ml za 1zł to żal było nie brać :)

To już wszystkie moje nowości z ostatniego czasu.

Wpadło Wam coś w oko ?

Nie planuję w najbliższym czasie żadnych większych zakupów choć zawsze tak mówię :)

Dziś była przepiękna pogoda taka bardziej wiosenna bym rzekła ale jak od razu poprawiła samopoczucie :)

Ważne że zużywam prawie tyle kosmetyków co kupuję więc na bilansie wychodzę na zero - ale przerażają mnie moje zapsay balsamów i maseł do ciała jak również żeli pod prysznic z resztą jest w miarę ok :)

Pozdrawiam!
Aga!!!

12 komentarzy:

  1. Masełko kawowe mam właśnie w użyciu :)) te chusteczki też lubię :) a zakupy w tesco świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tę krówkową czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zakupy ;) peeling z Joanny mam, tylko o zapachu arbuza :) a i ciekawa jestem tego zmywacza za 1 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaale zakupy :D
    Lakiery Safari są super i do tego ten duży wybór kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho ile nowości :) Cieszę się, że Twój koteczek zadowolony :D
    Daj znać jak sprawdzą się masło do ciała i serum do twarzy z ekstraktem z kolumbijskiej kawy z Avonu, bo tego jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się wybieram po odżywkę bez spłukiwania z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj ile zakupów :)
    Mnie wczoraj mąż zmotywował do większego zużywania,a mniejszego kupowania.. Powiedział,że jak opróżnie moje zapasy to zabierze mnie na duze zakupy do dm.. A ja zerknęłam do szafki z zapasami i się przeraziłam :(

    OdpowiedzUsuń