niedziela, 6 kwietnia 2014

Wyniki rozdania :)

Witajcie!

Tak ogólnie to przeleciało mi moje święto roku blogowania a miało ono miejsce dnia 30-03-2014 :)

Aj ale miałam ciut więcej spraw na głowie które niestety dla mnie były istotniejsze i umknęło mi :)

A teraz numer który wygrał:

jest to nr 19 a kryje się pod nim:

A kryje się dokładnie pod tym numerem

ANNA NIEZGÓDKA

także serdecznie gratuluję i do środy włącznie czekam na dane do wysyłki które należy przesłać do mnie na e-maila:
robaczeeek@wp.pl

jeśli Ania się nie zgłosi to w czwartek losuję następnego zwycięzcę :)

Dziękuję za liczne wzięcie udziału niestety zgłoszenia się zdublowały więc w sumie było to 56 uczestników :)

Jutro mam nadzieję dodać post wymiankowy na który serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam cieplutko!
Aga


10 komentarzy: