środa, 7 maja 2014

Paczuszkowo - czyli co tam ostatnio u mnie nowego zawitało :)

Witajcie!

Pomimo że na L4 to na nic czasu człowiek nie ma a i na wszelkie czynności w domu schodzi go 2x więcej. Niestety ręka zgina się do kąta 90 stopni i dalej nie drgnie a wyprost tak oczywiście ale wyglądam wtedy jakbym ją prostowała na paraboli. Nadal mam opuchliznę pod samym łokciem - może nie boli bo jednak zwyrodnienia stawów dolnej partii ciała dają mi bardziej popalić. Ale chyba a szybko mi całkowita sprawność nie wróci. W całej tej sytuacji jest tyle dobrego że gips mi w miarę szybko ściągnęli i jakoś nie zastały mi się mięśnie na całej ręce i cokolwiek mogę nią robić ale wiadomo w granicach rozsądku i bez przesilania.

Ale może wystarczy biadolenia o łapsztylu i przejdę do tematu czyli paczuszek które ostatnio do mnie zawitały:

Pierwsza to wygrana u jamapi w chwili luzu :
A zawierała ona dwa produkty z ASTOR - tusz do rzęs oraz cień w kredce. Oba bardzo przypadły mi do gustu i niebawem biorę się za testy :)

Kolejna paczucha od Dorotxy a dotyczyła ona wymianki która aktualnie trwa  na moim blogu - a co dostałam:
A Dorota wymieniła się ze mną za trzy książki widoczne na zdjęciu a jako gratis dostałam koszulkę - która bardzo mi się podoba i od razu wywołała uśmiech na mojej twarzy - oraz czekoladkę w złotku i lizaka - ale żebyście widziały jaką radość sprawił mi lizak - także mam tutaj co nieco nadprogramowo i wszystko bardzo mi się podoba. Także kosmetyki wymieniam ale najchętniej na książki :)

I już ostatnia wygrana u IVONY a miał być tylko podkład :
Więc otrzymałam podkład Lirene oraz próbkę kremu Ziaja i dwie próbeczki z Phenome krem oraz peeling do stóp i oczywiście farbkę (do policzków jak zauważyłam bądź do ust) i bardzo miły liścik.  Także bardzo jestem zadowolona no i same próbeczki wprawiły mnie w zachwyt :)

A teraz chciałam tylko pokazać jak apteka Gemini bardzo dobrze opakowuje swoje przesyłki - a ceny bez porównania w aptekach miejskich - bynajmniej u mnie.
Jak widać masę folii bąbelkowej dostałam a wszystkie leki czy kosmetyki są tak szczelnie opakowane i kurier z UPS zawsze wejdą na 4 piętro i przesyłkę od nadania dostarczają w jeden dzień - czasami nawet doba nie mija :) Także jak dla mnie rewelacja.

A Wy wzbogaciłyście się ostatnio o coś?
No i zapraszam do mojej zakładki wymiankowej może coś Wam wpadnie w oko. Po prawej stronie na samej górze (pierwszy) macie banner :)

Pozdrawiam!
Aga!!!



27 komentarzy:

  1. ojej ale fajne nagrody, szczęsciara :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagrody ;) Gratuluję i zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do reklam Bingo, to chodzi o takie bardziej hmm... obrazki ;) Tu masz je: http://natemat.pl/97919,dzis-bedzie-na-twarz-kochanie-reklama-sklepu-z-kosmetykami-wywolala-burze ;p

      Usuń
  3. Bardzo fajne nagrody:) Ciekawa jestem mascary z astora:)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszczęściło Ci się ostatnio- gratuluję ;)
    a jak zamawiasz w tej aptece, to polecam Ci produkty firmy Equilibra- jak dla mnie są niezawodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś zadowolona :))) i że lizak spowodował szeroki uśmiech ;))) z córką je bardzo lubimy no i te czekoladki euro hehe
    Wygrane super, ciekawa jestem tego niebieskiego cienia, ja się ostatnio w kobaltowym linerze na swoim oku zakochałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem ciekawa tego podkładu z Lirene i obu kosmetyków Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ręka wróciła jak najszybciej do dawnej sprawności :-) Gratuluję wygranych i wymianek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam czytać ale teraz nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych ;)) U mnie niestety ten podkład z Lirene się kompletnie nie sprawdził, pisałam o nim wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości, gratuluję :) Ja właśnie zbieram się do złożenia zamówienia w tej aptece, zawsze kupowałam w doz. Nie lubię stacjonarnych aptek w moim mieście :/

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje tyle wygranych :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pozazdrościć, zwłaszcza książek
    pozdrawiam

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne przesyłki :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tego podkładu z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Poszczęściło ci się ostatnio :-) Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej i tak udanych wymianek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, masz szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że wszystko dotarło w całości:)
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości, miłego użytkowania :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawi mnie ten tusz z Astor ! Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne paczuszki masz! Dorotxy to moja kumpela :D
    czekamy na testy i kuruj łapkę żeby była sprawna :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz dobroci :) Też lubię Gemini za ceny i właśnie za opakowanie przesyłek - na pewno nic się nie uszkodzi.
    Udanego weekendu :* U mnie pewnie jak zwykle minie zbyt szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) Ja mam ochotę wypróbować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń