wtorek, 18 listopada 2014

Płyn do kąpieli kwiat jabłoni :)

Witajcie!

W końcu się zadomawiam w nowym miejscu ale wszędzie mam blisko - masa sklepów - drogerii aż jestem w szoku :)

Ale dziś chciałabym Wam co nieco wspomnieć o płynie do kąpieli z AVON - kwiat jabłoni:
Opakowanie: Jak zwykle w AVON z grubego plastiku jednak duży plus za to że jest on przeźroczysty więc widzimy ile nam jeszcze go pozostało. Pojemność 500ml. Zabezpieczony pod nakrętką sreberkiem którego bez noża niestety nie ściągniemy :)
Konsystencja: Żel dość gęsty i dobrze pieniący się jednak podczas kąpieli ta piana szybko znika ale mi rekompensuje to przepiękny zapach 'jabłoni'. Mi butelka płynu o tej pojemności wystarczyła na cały miesiąc stosowania.
Skład (mam nadzieję ze się doczytacie :)
Moja opinia: Uwielbiam wszelkie płyny do kąpieli a te o zapachy zielonego jabłuszka bądź kwiatu jabłoni szczególnie. Ten płyn nie wysusza skóry jednak również skóra nie będzie wystarczająco nawilżona i zdałoby się jeszcze użyć balsamu bądź masła. Ja jestem zdecydowanie jak najbardziej na tak a teraz mam ogromną chęć na wersję 'korzenne pierniczki' :) Płyn jak płyn rewelacji nie ma i mógłby być ciut tańszy.

Moja ocena: 3,5/5
Dostępność: konsultantki AVON
Cena: ok 10zł - zależy od promocji.

Dziś była rundka rowerkiem po Wrocławiu - odległości są ogromne jak dla mnie ale to teraz raczej kwestia przyzwyczajenia się :)
Może polecicie mi gdzie warto pojechać?

Lubicie płyny AVON?

Pozdrawiam!
Aga!!!



19 komentarzy:

  1. Lubię markę AVON, ale tego płynu nie miałam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te płyny AVON-u , najbardziej zielone jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kilku zapachów i lubiłam bez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie używam piernikowego płynu. Nie mogę pozbyć się wrażenia, że dawniej (13-14 lat temu) te płyny pachniały o wiele mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś je kupowałam, ale strasznie wysuszały moją skórę, moze teraz mają lepsze sklady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie ich płyny, mają cudne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sumie dawno nie miałam typowego płynu do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie Avonowe żele i płyny do kąpieli bardzo oczy podrażniają i nie mogę ich używać ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten piernikowy, ale jeszcze nie użyłam, tego nie miałam, rzadko je kupuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do Wrocka mam jakieś 140 km a bywam raz do roku.. :/ aż wstyd :/
    Płynów z avon nie kupuję,bo wanny brak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. już tak dawno nie miałam płynu z avonu, że nie wiem czy ich lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się ten zapach jakoś za bardzo nie spodobał
    wolę zielone jabłuszko albo wanilia i figa

    OdpowiedzUsuń
  13. mam gdzieś w kosmetycznych zapasach jakąś fioletową wersję ale coś nie mogę się do niej przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam płyny za zapach i ilość piany ;)
    W zimę fajnie jak by jeszcze nawilżał ale sama ostatnio też nie mogę takiego znaleźć :(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płyny z tej firmy mają cudowne zapachy ;) Szkoda, że nie posiadam już wanny, bo chętnie zamówiłabym ten piernikowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie przepadam za tymi płynami :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Te płyny pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń