niedziela, 5 czerwca 2016

Streetcom - testowanie pysznych ciasteczek belVita.

Witajcie!

Jak ostatnio pisałam (choć może to już troszkę dawno było :)) niespodziewanie zawitał do mnie kurier z przesyłką ze Streetcom dzięki czemu ja, moi bliscy, znajomi i ni tylko mogliśmy przetestować pyszne ciasteczka belVita - i o nich dziś co nieco napiszę.
Otrzymałam świetnie zapakowaną przesyłkę z 5 kartonikami ciastek po 6 paczuszek w każdym, a smaki jakie otrzymałam:
1. Zboże + mleko
2. Musli z owocami
3. Owoce leśne
4. Kakaowe
5. Orzechy + miód
do tego otrzymałam bidon z logo belVita oraz karteczki :)
|A teraz może po krótce opiszę wrażenia z testowania produktów :
OWOCE LEŚNE
Ciasteczka prezentują się zdecydowanie apetycznie. Do tego są pełnoziarniste i zawierają 5 zbóż. Do mnie przemawiały te suszone owoce które świetnie się komponowały z całością. Zauważyłam niestety iż grono męskie zjadło je a i owszem jednak zachwyceni byli innymi smakami.
o produkcie
skład
KAKAOWE oraz MUSLI Z OWOCAMI
I już wiecie że te kakaowe polubili mężczyźni - nie były one jakieś mocno słodkie jednak kakao było wyczuwalne i te kawałki czekolady dla łasuchów w sam raz.
Zaś musli z owocami leśnymi zbliżone jest smakowo do tych z owocami leśnymi jak dla mnie i znajomych koleżanek jak również dzieci pyszne :)

Skład.

coś od producenta

ZBOŻE + MLEKO oraz ORZECHY + MIÓD
Obie wersje były bardzo słodkie szczególnie zboże i mleko zaś w wersji z orzechami mało co są wyczuwalne właśnie orzechy miód wiedzie prym. Aczkolwiek również bardzo smaczne.
Skład:
Co nieco o produkcie.

Podsumowując grono męskie zdobyły ciasteczka z czekoladą co niektórzy z panów obstawiali za wersją miód i orzechy zaś grono żeńskie bardziej zwojowały smaki musli oraz owoce leśne.
Oczywiście ciasteczka umilały popołudnia w gronie znajomych i rodziny przy kawie jak również śniadania w pracy :) Ciasteczka zdecydowanie pozostaną z nami na dłuższy czas bo są smaczne i pożywne a do tego mają sporo dobrych składników :)

Gdzie je zakupicie - w każdym sklepie typu market, dyskont ale i mały osiedlowy sklepik. Ceny z tego co widziałam wahają się od 4,50zł do 7,50 wiadomo w większych sklepach jest ciut taniej.
Zdecydowanie musicie spróbować jeśli jeszcze nie mieliście takiej okazji bo warto.

Testowałam dzięki

http://streetcom.pl/

Aga!!!

15 komentarzy:

  1. Próbowałam je i bardzo mi smakowały :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam je i bardzo mi smakowały :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasteczka z Belvity ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba bym je wszystkie na raz zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczne testy ;) Lubię te ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc ciasteczek bel vita jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie,że wróciłaś :)
    Jadłam kiedyś 2 rodzaje tych ciasteczek,ale nie pamiętak jakie to były.. jednak,co mogę o nich powiedzieć? Smakowały mi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj :) na pewno nie tylko ja tęsknię ;) Do miłego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chúng tôi cung cấp một phương thuốc để điều trị các vấn đề sức khỏe khác nhau, bằng cách sử dụng một loại thuốc đã được cung cấp và ngũ cốc có thể chữa khỏi bệnh hoàn toàn.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń