środa, 16 września 2015

Care&Go szampon przeciwłupieżowy 2w1

Witajcie!
Dziś znowu chcę wspomnieć o produkcie z Biedronki który mnie już nie zachwycił - a dlaczego dowiecie się ponizej:
 Care&Go szampon przeciwłupieżowy 2w1




Opakowanie: Zrobione z bardzo trwałego plastiku, i pod koniec ciężko wydobyć z niego szampon ponieważ jest bardzo 'sztywne'. Zatrzask wytrzyma do samego końca. Szata graficzna przejrzysta i przyjemna dla oka.
Konsystencja: Biały dość gęsty. Zapach w którym ja wyczuwam na pierwszym planie mięte. Chłodzi skórę głowy co mi akurat nie za bardzo odpowiada. Zapach po umyciu nie utrzymuje się zbyt długo.






Skład i co nieco o produkcie.













Moja opinia: Szampon mnie kompletnie nie zachwycił. W moim przypadku bardzo podrażniał skalp głowy, która mnie niemiłosiernie swędziała. Szampon bardzo wydajny jednak jak dla mnie to jest na minus.  Ładny mentolowy zapach i nawet to iż dobrze się pienił nie przemawia do mnie. Zużywałam go z 8 miesięcy wraz z partnerem który również miał go serdecznie dosyć. Ze swojej strony nie mam co więcej o nim pisać dla mnie klapa choć wiem ze niektórym z Was przypadł do gustu.

Długo mnie nie było bo byliśmy w końcu na urlopie na którym praktycznie cały czas padało, załapaliśmy zatrucie po zjedzeniu 'świeżej' ryby i zaorali nas do roboty na budowie. Odpoczynek odpowiada temu z sanatorium z ZUSu  czyli totalna klapa. Mam nadzieję pojawiać sie regularniej :) i powrócić do normalnej funkcjonalności. No i żeby wszystkiego było mało to jeszcze tablet mi zdechł na urlopie więc praktycznie byłam odcięta od Internetu :/

Teraz czas ponadrabiać zaległości :)

Pozdrawiam!
Aga!!!

T

7 komentarzy:

  1. Nie fajnie z tym zatruciem....i tabletem, miałaś przygody..
    czyli dobrze, że Mamie nie kupiłam tego szamponu...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja go lubię właśnie za chłodzenie skóry głowy - na lato ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go wiele razy, ale zawsze omijałam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kiedyś,ale nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro podrażnia skalp to już na pewno nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie nie kusił gdy go widziałam :P

    OdpowiedzUsuń