piątek, 5 czerwca 2015

Alantan Dermoline, Krem ochronny z witaminą A .

Witajcie!

Żeby nie było ze twarzy nie pielęgnuje bo ostatnio w denkach kiepsko z produktami do twarzy a dziś chciałam opisać produkt uniwersalny stosowany przeze mnie do twarzy jak również do nawilżania łokci a dlaczego dowiecie się poniżej.
Alantan dermoline - krem ochronny z wit. A



Opakowanie: Tubka z miękkiego plastiku z odkręcaną zakrętką lepsza byłaby na klik. Nieprzeźroczyste opakowanie przez co ciężko dojrzeć ile go nam jeszcze pozostało. Dla mnie opakowanie kompletnie nie przemyślane.





Konsystencja: Bardzo gesty krem który bardzo ciężko wycisnąć z tej tubki. Bezzapachowy. Wchłania się praktycznie natychmiastowo.



O produkcie:




Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol and Polysorbate 60, Panthenol and Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Isopropyl Mysristate, Petrolatum, Allantoin, PEG-8, Dimethicone, Ethylparaben, Retinyl Palmitate, Methylparaben, Propylparaben.


Moja opinia: Osobiście nie widzę rewelacji po zastosowaniu tego kremu jednak sprawdza się niejednokrotnie lepiej aniżeli kremy z wyższej póki cenowej. Najważniejsze że nie zapycha i nie ma po nim żadnych niechcianych niespodzianek. Wchłania się praktycznie natychmiastowo i co mnie bardzo cieszy pozostawia twarz matową ale nawilżoną. Łokcie również u mnie mają tendencję do przesuszania się a nie lubię mieć ich zbyt mocno tłustych szczególnie że teraz w okresie letnim muszę aplikować krem praktycznie przed każdym wyjściem na słońce. Dla mnie jest on bardzo przydatny i w takiej cenie myślę iż nie znajdę nic bardziej uniwersalnego.

Moja ocena: 4/5
Dostępność: Apteki - ja swój zakupiłam w aptece Gemini
Cena: ok 10zł - apteka Gemini ok 6zł.

Rozdanie trwa u mnie jeszcze dwa dni więc zachęcam do wzięcia udziału klik

Znacie ten krem?
Lubicie go?

Pozdrawiam!
Aga!!!

4 komentarze: